Geplaatst: 25 december 201014 jaren comment_1774445 Gewoon zelf gedaan, maar ik ga een tut maken. Ik geef je de link als hij af is Leer lezen svp, Ik vind jouw werken helemaal niet mooi en ook niet ingewikkeld. Ik vroeg het tevens aan tijger
Geplaatst: 26 december 201014 jaren Auteur comment_1774782 Goed. Ik ben ondertussen met een andere tut bezig geweest (klik.) Resultaat:
Geplaatst: 26 december 201014 jaren comment_1774948 Goed resultaat voor een beginner! De volgende stap is inblenden, zodat het lijkt alsof je render (plaatje van dat poppetje) bij de achtergrond hoort, probeer het maar is uit te vogelen met deze tutorial. Verder vind ik dat de tekst wel iets meer naar beneden mag en ik zou ook een andere kleur aanraden, want deze past niet bij je render en bij de achtergrond.
Geplaatst: 27 december 201014 jaren comment_1775124 Heb ook snel iets gemaakt in dat genre. Dat is niet zo moeilijk. Aangezien ik het ook kan en eigenlijk een noob ben met photoshop. Overigens wel mooi gemaakt die van jou