Jump to content
Geplaatst:
comment_167804

Ja, hoe kan het ook anders...Rockstar verdiend miljoenen aan de ontzettend populaire Grand Theft Auto franchise dus waarom de stap niet zetten naar next-gen denken ze bij het bedrijf.

Vandaag zijn er de eerste geruchten van GTA 4 op het net verschenen, uiteraard brengt GameQuarter je deze op een rijtje. Zo zou Grand Theft Auto 4 maar liefst zes keer groter zijn als zijn voorganger San Andreas. Bovendien zouden er meer dan 350 verschillende auto's in het spel verwikkeld zitten. Voortaan zil je ook rekening moeten houden met het aantal liter bezine je nog te gaan hebt. Net zoals San Andreas zou GTA 4 eerst op PlayStation 3 verschijnen en nadien pas op PC en Xbox 360.

Bovendien kunnen wij jullie misschien de eerste GTA 4 screenshot voorstellen. Hieronder kan je deze bekijken! Rockstar heeft hier overigens nog niet op gereageerd.

gta4screen.jpg

Bron: gamequarter

-----------------------------------------------------------------

Ik hoop echt dat deze geruchten waar zijn, 6 x groter wow.

• Reacties 267
  • Bezichtigingen 40.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_543708
maar waar ik me een beetje zorgen om maak,

dat ze weer de zelfde engine gebruiken, ze gebruiken sindsdien de engine van gta 3 voor al hun games

ik hoop niet dat ze voor gta 4 ook de gta 3 engine gebruiken.

het zal wel niet want het lijkt me te zwak voor de ps3.

Nee da's niej waar. ik heb laatst nog ergens gelezen dat ze de engine, (weet ff niej meer hoe hij heet :bonk: . gebruiken die in een tennisspel zit. ( maar jongens vergeet niet, dat die graphics er pas echt goed uitkomen als je een flat-screen hebt. dus laat je niet foppen :bonk:

Geplaatst:
comment_544454
aha nee niet cj ik vond dat 1 van de minste personage uit de hele gta reeks
Ik hoop het ook niet. Ik zou wel zo iemand als Tony Montana willen. :puh:

Dan heb je mazzel, er is een nieuw spel uit: Scarface the world is yours :D Dan speel je Tony Montana, in een gebied groter dan Vice City :D Het heeft het genre: GTA - Achtig Dus kan je vrij rondlopen en verbaas je niet als je iets tegen komt dat lijkt op VC. Want VC is geinspirreerd op Scarface :D

En nee ik wil geen reclame maken!

Greetz, Stefantjuh :*D

Geplaatst:
comment_544744
Wat de nieuwe gta 4.5 x zo groot of wat ?
Hij bedoelt 4,5 keer zo groot als GTA: San Andreas

juist , bedankt , ik was het vergeten te vermelden.

khad dat ergens gelezen op een betrouwbare gamingssite bij feiten , maar dat is nu al 4 maanden geleden of zoiets. :puh:

ik weet de site helaas niet meer , srry , maar dat is voor mij het enigste buiten de rage engine dat waar is (volgens mij he).

maar jullie kunnen er anders over denken he.

Bewerkt: door Multi-gunner

Geplaatst:
comment_544782

Om even terug te komen op pagina 10:

Het wordt zeker weten GEEN GTA IV: Chiacago of iets dergelijks. Want dat was verzonen door een andere GTA-website. Kijk maar eens op de site www.gtachicago.com. Op de eerste regel zie je dan:

NOTE: This is not a real game. It was part of an April Fool's prank by TheGTAPlace.com, you can read about the joke here.

Wat dus vertaald betekent dat dit niet een echt spel is en dat het een onderdeel was van een 1 april grap van TheGTAPlace.com.

Conclusie: Geen GTA IV: Chicago.

Geplaatst:
comment_545083
Om even terug te komen op pagina 10:

Het wordt zeker weten GEEN GTA IV: Chiacago of iets dergelijks. Want dat was verzonen door een andere GTA-website. Kijk maar eens op de site www.gtachicago.com. Op de eerste regel zie je dan:

NOTE: This is not a real game. It was part of an April Fool's prank by TheGTAPlace.com, you can read about the joke here.

Wat dus vertaald betekent dat dit niet een echt spel is en dat het een onderdeel was van een 1 april grap van TheGTAPlace.com.

Conclusie: Geen GTA IV: Chicago.

Dat weet k owk wel dat dan een grap was

maar dat van chicago en detroit heb ik ook ergens andrs geleze

Geplaatst:
comment_547995

Het zou het spel juist realistisch maken,

6 x groter,

geeft je een gevoel of je in de echte wereld bent aan het reizen.

en wat benzine betreft :Y

Ik vond vice city heel onrealistisch

Ik wou zelfmoord plegen, dus ik spring van gebouw...( heel hoog )

Ik overleef het :ch:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.