Jump to content
Geplaatst:
comment_167804

Ja, hoe kan het ook anders...Rockstar verdiend miljoenen aan de ontzettend populaire Grand Theft Auto franchise dus waarom de stap niet zetten naar next-gen denken ze bij het bedrijf.

Vandaag zijn er de eerste geruchten van GTA 4 op het net verschenen, uiteraard brengt GameQuarter je deze op een rijtje. Zo zou Grand Theft Auto 4 maar liefst zes keer groter zijn als zijn voorganger San Andreas. Bovendien zouden er meer dan 350 verschillende auto's in het spel verwikkeld zitten. Voortaan zil je ook rekening moeten houden met het aantal liter bezine je nog te gaan hebt. Net zoals San Andreas zou GTA 4 eerst op PlayStation 3 verschijnen en nadien pas op PC en Xbox 360.

Bovendien kunnen wij jullie misschien de eerste GTA 4 screenshot voorstellen. Hieronder kan je deze bekijken! Rockstar heeft hier overigens nog niet op gereageerd.

gta4screen.jpg

Bron: gamequarter

-----------------------------------------------------------------

Ik hoop echt dat deze geruchten waar zijn, 6 x groter wow.

• Reacties 267
  • Bezichtigingen 40.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_597685

Als dat zo is, dan hoop ik devolgende europese steden te gaan zien:

• Londen
  • Parijs
  • Amsterdam
  • Barcelona
  • Rome/Venetië
  • Berlijn

Heb je misschien een bron (internet) of is het uit het tijdschrift?

**als het gta europa zou zijn dan mocht van mij rome/venetie ,londen eruit en vervangen door brussel :*D ;;waar ik woon;;dan zou je de tram moeten kunnen nemen, je ziet heel veel marokkanen en negers; het is echt ook zo;je zou de rijkendalbende ;grootste bende van brussel;er ruzie mee maken dat ze je achtervolgen met al hun macht enzo... oj ;) en dat men school erin zit :puh::D

laat amsterdam en barcelona der maar uit daar is nie echt iets te doen

ze zouden gewoon alle bekende monumenten in een fictieve wereld moeten

steken.

bv: de petrona's, golden gate bridge, sears tower, atomium,

ijfeltoren, pisatoren, burj al arab (grote hotel in duvai),

la burj dubai tower(dubai),...

Geplaatst:
comment_597870

GTA 4 zou zich overal af kunnen spelen, maar niks is bevestigd door R*. Het zou ook de stad waarbij men zegt dat het naast Liberty City ligt kunnen zijn.(ben de naam ff kwijt

bron: wikigta

Geplaatst:
comment_598528
GTA 4 zou zich overal af kunnen spelen, maar niks is bevestigd door R*. Het zou ook de stad waarbij men zegt dat het naast Liberty City ligt kunnen zijn.(ben de naam ff kwijt

bron: wikigta

Je bedoelt Carcer City uit Manhunt.

Ik hoop zelf op een soort combi, bijvoorbeeld een staat met carcer city een nieuwe stad en aan de kust bijv. Liberty City. En een boel nieuwe steden natuurlijk.

Alleen als het Carcer City wordt moet het wel voor de gebeurtenissen in Manhunt zijn.

gratz,

Boris H.

Geplaatst:
comment_602156
Het spel speelt zich in Amsterdam af. Met dank hulp Rockstar Games en thegtaplace.com

Greetz, GTA Monster

Waar slaat dit op? Ik weet 100% zeker dat je dit verzint, er is namelijk nog (bijna) niks bekend over GTA IV...

Geplaatst:
comment_602476

Het spel speelt zich in Amsterdam af. Met dank hulp Rockstar Games en thegtaplace.com

Greetz, GTA Monster

Waar slaat dit op? Ik weet 100% zeker dat je dit verzint, er is namelijk nog (bijna) niks bekend over GTA IV...

heb ook gezien op google dat er een gta amsterdam is , maar zelf geloof ik het ook niet .

ergens op internet heb ik een filmpje gezien dat het zich afspeelt in een warme , arabische land . ( waarschijnlijk jeman of qatar )

maar zelf weet ik het niet

en dat gta4 6X groter is dan gta SA geloof ik helemaal niet , gta san andreas is al 3X groter dan gta vice city en gta 3 bij elkaar .

dus zo overdreven hoeft het ook niet :?

gta san andreas vindt ik persoonlijk al veel te groot

Geplaatst:
comment_602631

Greetz, GTA Monster

heb ook gezien op google dat er een gta amsterdam is , maar zelf geloof ik het ook niet .

ergens op internet heb ik een filmpje gezien dat het zich afspeelt in een warme , arabische land . ( waarschijnlijk jeman of qatar )

maar zelf weet ik het niet

en dat gta4 6X groter is dan gta SA geloof ik helemaal niet , gta san andreas is al 3X groter dan gta vice city en gta 3 bij elkaar .

dus zo overdreven hoeft het ook niet :?

gta san andreas vindt ik persoonlijk al veel te groot

Er is nog (bijna) niks bekend over GTA IV, dus je hoort alleen nog maar geruchten ^_^

Geplaatst:
comment_603708
Wat is er WEL bekent van GTA IV dan?

echt wat helemaal zeker is (niks tog?)

O.a. de naam, releasedatum, en dat hij helemaal afstand doet van het GTA III era.

Geplaatst:
comment_603709
Wat is er WEL bekent van GTA IV dan?

echt wat helemaal zeker is (niks tog?)

In dit topic kun je kijken wat er allemaal bekend is, hier staan ook een aantal handige links. Alles wat daar staat is bekend. Kijk trouwens ook nog even hier, op Wikigta word de nieuwe informatie ook gelijk neergezet als er iets bekend is :)

Geplaatst:
comment_605622

Whehehe... 6x groter... dat zal veel gb in beslag nemen,

Alle geruchten zijn nep, want Rockstar Games vertelt niks over GTA: IV

alles is bedacht door gewoon gta gamers..

Geplaatst:
comment_605636
Whehehe... 6x groter... dat zal veel gb in beslag nemen,

Alle geruchten zijn nep, want Rockstar Games vertelt niks over GTA: IV

alles is bedacht door gewoon gta gamers..

tuurlijk is alles bedacht, en weetje waarom ze 6x zeggen? omdat rockstar over sa vertelde dat het 6x zo groot was als vc, (klopt wel ongeveer) en nu denken al die gamers dat ze excact hetzelfde gaan doen... wat natuurlijk nergens op slaat...

Geplaatst:
comment_606505
6X!

Dan doe je er zolang over

en Benzine:best grappig,met nadelen

De kans dat ie 6x zo groot wordt is onwaarschijnlijk klein :{ tenzij er natuurlijk een mogelijkheid is om mods,tools, downloads enz. is :Y maar dat komt alleen voor de X360 en niet voor de PS3 :N

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.