Jump to content
Geplaatst:
comment_167804

Ja, hoe kan het ook anders...Rockstar verdiend miljoenen aan de ontzettend populaire Grand Theft Auto franchise dus waarom de stap niet zetten naar next-gen denken ze bij het bedrijf.

Vandaag zijn er de eerste geruchten van GTA 4 op het net verschenen, uiteraard brengt GameQuarter je deze op een rijtje. Zo zou Grand Theft Auto 4 maar liefst zes keer groter zijn als zijn voorganger San Andreas. Bovendien zouden er meer dan 350 verschillende auto's in het spel verwikkeld zitten. Voortaan zil je ook rekening moeten houden met het aantal liter bezine je nog te gaan hebt. Net zoals San Andreas zou GTA 4 eerst op PlayStation 3 verschijnen en nadien pas op PC en Xbox 360.

Bovendien kunnen wij jullie misschien de eerste GTA 4 screenshot voorstellen. Hieronder kan je deze bekijken! Rockstar heeft hier overigens nog niet op gereageerd.

gta4screen.jpg

Bron: gamequarter

-----------------------------------------------------------------

Ik hoop echt dat deze geruchten waar zijn, 6 x groter wow.

• Reacties 267
  • Bezichtigingen 40.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_626511

Als GTA 4 6x groter zou zijn lijkt mij dat niet echt erg(als het waar zou zijn), meer van het goede zal ik zeggen :dans: . En dat je ver moet zou moeten rijden, daar zou R* wel iets op verzinnen.

San Andreas was trouwens al 5x groter dan Vice City.

Geplaatst:
comment_628582

Ik heb op www.gamekings.tv een video gezien waarin boris zegt dat er een nieuw gerucht is en dat is dat GTA IV zich gaat afspelen op hawai :D

Lijkt mij wel vet!

Geplaatst:
comment_628599

Lijkt mij wel gaaf! :klap:

Maar zal het dan niet een beetje op gta vice city gaan lijken?

En ze hadden gezegd dat het zich niet meer in Amerika gaat afspelen.

Ik ben benieuwd naar de trailer! :*D

The GTA man

Geplaatst:
comment_628601

Gewoon het zoveelste gerucht. Als we alle geruchten mogen geloven, speelt GTA IV zich af in Londen, Moskou, Tokyo, Chicago, Detroit, Rome, Barcelona, Parijs, Amsterdam en Bogota. Aangezien het Boris het ook 'van horen zeggen' heeft, zou ik dit gerucht niet serieus nemen. Laten we maar gewoon wachten op wat Rockstar aankondigt op 29 maart, tot die tijd kunnen we alleen maar gissen.

Geplaatst:
comment_628615

Lijkt me erg vet, maar gaat het dan niet veel op Vice City lijken :bonk:. Maar het zou inderdaad wel weer een gerucht zijn. Maarja we zullen het zien in de trailer hoe het landschap eruit ziet :D.

Geplaatst:
comment_628745

Lijkt mij eigenlijk best wel leuk. Het zou dan ook vet zijn dat er af en toe (niet te veel) eens een aardbeving gebeurt, dan stort er een gebouw in ofzo en dan gaan ze het weer eropbouwen, of zou dat meer iets zijn voor de PlayStation 4 ?

Geplaatst:
comment_628754

ik zou het niet leuk vinden.

GEEN Drugsdealers . Daarvan is het Scarface de baas van.

En ik wil helemaal geen Hawai poppetjes.

Gwn Gangsters of mafia. Maar je moet niet alle geruchten geloven want R* heeft nog niets gezegt

Geplaatst:
comment_628761
Lijkt mij wel gaaf! :klap:

Maar zal het dan niet een beetje op gta vice city gaan lijken?

En ze hadden gezegd dat het zich niet meer in Amerika gaat afspelen.

Ik ben benieuwd naar de trailer! :*D

The GTA man

Wie heeft gezegt dat het niet meer in Amerika ging afspelen.? Heb je bron?

maar ik zou dat niet leuk vinden.

Geef mij maar een lekkere Maffia

Geplaatst:
comment_628762

agh er zijn al zo veel geruchten ik heb er niet echt vertrouwen in, al zou het bets kunnen hoor.

dadelijk komt er nog een gerucht dat het zich op de maan afspeelt :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.