Vanaf vanmiddag wordt de top2000 weer uitgezonden op Radio 2. Mijn ouders luisteren er altijd naar, en ik heb het virus ook te pakken de laatste jaren. In het begin zitten er altijd een paar mindere platen tussen, maar voor de rest een leuke lijst. Vooral de nummers 500 t/m 200 zijn altijd leuk, de top 200 wordt dan een beetje standaard (nummers al vaak gehoord).
Dit jaar Hotel California van de Eagles op nummer 1. Queen komt op 2 (verrasend?), en dan Boudewijn de Groot. Terechte top twee, vind Boudewijn er niet in horen, komt alleen maar door een saaie fanclub.
Vanaf vanmiddag wordt de top2000 weer uitgezonden op Radio 2. Mijn ouders luisteren er altijd naar, en ik heb het virus ook te pakken de laatste jaren. In het begin zitten er altijd een paar mindere platen tussen, maar voor de rest een leuke lijst.
Vooral de nummers 500 t/m 200 zijn altijd leuk, de top 200 wordt dan een beetje standaard (nummers al vaak gehoord).
Dit jaar Hotel California van de Eagles op nummer 1. Queen komt op 2 (verrasend?), en dan Boudewijn de Groot. Terechte top twee, vind Boudewijn er niet in horen, komt alleen maar door een saaie fanclub.
Wie luistert er ook naar? Zo niet, aanrader!
Zie ook http://top2010.radio2.nl/ trouwens.