Jump to content
Geplaatst:
comment_1774629

Misschien een beetje stom om dit in de GTA Vice City-sectie van het forum te vragen maar van heel veel mensen hoor ik dat GTA Vice City hun eerste GTA was (zowel op het forum als in het echte leven). Bovendien zou ik niet weten waar ik dit anders zou moeten posten. Het zou overigens ook leuk zijn een bericht achter te laten met (indien GTA VC níet jouw eerste GTA was) wat dat dan wel was, en/of hoe je met GTA in aanraking bent gekomen.

Mijn eerste GTA was GTA 1, daarna GTA London, GTA III, GTA Vice City, GTA 2, GTA San Andreas, GTA Liberty City Stories, GTA Vice City Stories, GTA Advance, GTA IV, GTA TLAD, GTA TBOGT, in chronoslogische volgorde natuurlijk ;) .

23 leden hebben gestemd

1. 1. Was GTA Vice City you eerste GTA?

• Ja;
      7
    • Nee;
      16
    • Ik heb nooit een GTA gespeeld;
      0

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1776244

De volgoorde:

Gta san andreas > Gta IV > Gta Chinatown wars > Gta III > Gta Vice City

Oftewel Vice is m,n laatste GTA net gekocht kom net terug uit de stad :D

Geplaatst:
comment_1776668

Vice City was mijn eerste GTA mijn vader had het gekocht nadat ik zelf van iemand over GTA hoorde en ik vertelde het aan mijn vader en hij kocht Vice City. Ik vond het meteen al een leuk spel en samen met mijn vader had ik voor de eerste keer de storyline uitgespeeld (later zelf een paar keer gedaan natuurlijk). Ik had het eerst op de PS2 maar nu ook al een hele tijd op de PC.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.