Geplaatst: 27 december 201014 jaren comment_1775224 Ik heb eindelijk weer eens wat nieuws, Sorry BoerBanaan vor het stelen van jouw text: Music is my Life
Geplaatst: 27 december 201014 jaren comment_1775583 Beetje basic eah.. Een leuk rendertje, een tekstje en de render een paar keer gedupliceert en een motion blur erop gezet. Vervolgens een zwarte porder van 2px gepakt en op overlay gezet. Klaar! Nu weet ik niet hoe lang je al fotosoept, maar ik zou graag wel eens een werkje van je willen zien met een afbeelding. Probeer het eens! Cab
Geplaatst: 28 december 201014 jaren Auteur comment_1775961 Beetje basic eah.. Een leuk rendertje, een tekstje en de render een paar keer gedupliceert en een motion blur erop gezet. Vervolgens een zwarte porder van 2px gepakt en op overlay gezet. Klaar! Nu weet ik niet hoe lang je al fotosoept, maar ik zou graag wel eens een werkje van je willen zien met een afbeelding. Probeer het eens! Cab Ik ben vreselijk slecht mat afbeeldingen, maar oke, ik zal mn best doen
Geplaatst: 28 december 201014 jaren comment_1775981 Beetje basic eah.. Een leuk rendertje, een tekstje en de render een paar keer gedupliceert en een motion blur erop gezet. Vervolgens een zwarte porder van 2px gepakt en op overlay gezet. Klaar! Nu weet ik niet hoe lang je al fotosoept, maar ik zou graag wel eens een werkje van je willen zien met een afbeelding. Probeer het eens! Cab Ik ben vreselijk slecht mat afbeeldingen, maar oke, ik zal mn best doen Give it a try, denk je dat ik het meteen goed kon?
Geplaatst: 28 december 201014 jaren Auteur comment_1775991 Beetje basic eah.. Een leuk rendertje, een tekstje en de render een paar keer gedupliceert en een motion blur erop gezet. Vervolgens een zwarte porder van 2px gepakt en op overlay gezet. Klaar! Nu weet ik niet hoe lang je al fotosoept, maar ik zou graag wel eens een werkje van je willen zien met een afbeelding. Probeer het eens! Cab Ik ben vreselijk slecht mat afbeeldingen, maar oke, ik zal mn best doen Give it a try, denk je dat ik het meteen goed kon? Oke, ik ga nu bezig
Ik heb eindelijk weer eens wat nieuws, Sorry BoerBanaan vor het stelen van jouw text: Music is my Life