Geplaatst: 27 december 201014 jaren comment_1775652 Dit gaat al gelijk fout. Je moet 1 voor 1 die missies doen, je kunt natuurlijk nooit 2 tegelijk doen! Ultimate-Killer is eerst, Megadreams mag daarna (tenzij UK zegt dat hij het niet meer wil doen, natuurlijk).
Geplaatst: 27 december 201014 jaren comment_1775656 Ik zal de volgende wel doen. @Dutchy3010: Je bent vergeten te vermelden dat dit V1 savegames zijn, waardoor ze door mij niet te spelen zijn. Staat toch duidelijk versie 1 in de ondertitel? http://www.gtaforum.nl/topic/50788-tutorial-hoe-kan-je-van-beide-versies-de-savegames-spelen/ Dit gaat al gelijk fout. Je moet 1 voor 1 die missies doen, je kunt natuurlijk nooit 2 tegelijk doen! Ultimate-Killer is eerst, Megadreams mag daarna (tenzij UK zegt dat hij het niet meer wil doen, natuurlijk). Ik heb al gewoon gezegd dat ik de missie er na ga doen maar natuurlijk wacht ik. Maar moest ik dus wachten voor dat te posten?
Geplaatst: 27 december 201014 jaren Auteur comment_1775667 Ja, anders gaan we straks een lijst af. Het is dus de bedoeling dat niet gepost wordt tot de vorige missie gedaan is. Het kan namelijk dat het een dag duurt voordat de vorige missie af is, en tegen die tijd jij niet online ben om gelijk de volgende missie te doen. Dan kan makkelijk iemand tussendoor. Ik zal een apart reactietopic maken...
Geplaatst: 27 december 201014 jaren comment_1775672 Het is nog nieuw voor sommige mensen, he. Zelf ik snap er maar weinig van...
Geplaatst: 27 december 201014 jaren comment_1775683 Ja, anders gaan we straks een lijst af. Het is dus de bedoeling dat niet gepost wordt tot de vorige missie gedaan is. Het kan namelijk dat het een dag duurt voordat de vorige missie af is, en tegen die tijd jij niet online ben om gelijk de volgende missie te doen. Dan kan makkelijk iemand tussendoor. Ik zal een apart reactietopic maken... Ik begrijpt het volkomen. Die armor en tec-9 die ik oppakte kan voor de volgende savegamers handig zijn. Bewerkt: 27 december 201014 jaren door Megadreams
Geplaatst: 27 december 201014 jaren comment_1775760 Ja, anders gaan we straks een lijst af. Het is dus de bedoeling dat niet gepost wordt tot de vorige missie gedaan is. Het kan namelijk dat het een dag duurt voordat de vorige missie af is, en tegen die tijd jij niet online ben om gelijk de volgende missie te doen. Dan kan makkelijk iemand tussendoor. Ik zal een apart reactietopic maken... Ik begrijpt het volkomen. Die armor en tec-9 die ik oppakte kan voor de volgende savegamers handig zijn. Had je wat aan m,n shotgun? Of heb je de Batt gebruikt? Jammer dat je er maar 1 savegame in 2 dagen mag doen
Geplaatst: 28 december 201014 jaren Auteur comment_1776072 Gelieve niet te dubbelposten, ook niet in dit topic. Kom op mensen, zijn er vast wel meer die mee willen doen.
Geplaatst: 28 december 201014 jaren comment_1776100 Had je wat aan m,n shotgun? Of heb je de Batt gebruikt? Ik had de bat gebruikt die ik tijdens de missie kreeg zodat ik geen kogels zou verspillen.
Geplaatst: 28 december 201014 jaren Auteur comment_1776312 Zou ook zonde zijn om voor deze missie al kogels te gebruiken. :7
Geplaatst: 28 december 201014 jaren comment_1776323 Dit noem ik nou nog eens een leuk initiatief. Misschien ook een topic voor Versie 2 savegame aanmaken?
Geplaatst: 28 december 201014 jaren comment_1776334 Reeds in diverse Persoonlijke Berichten beantwoord: nee. Mensen kunnen makkelijk wisselen tussen versies..
Geplaatst: 28 december 201014 jaren comment_1776426 Reeds in diverse Persoonlijke Berichten beantwoord: nee. Mensen kunnen makkelijk wisselen tussen versies.. Inderdaad dat doe ik ook.
Geplaatst: 29 december 201014 jaren comment_1776738 Had iemand nog wat aan de minigun? Bewerkt: 29 december 201014 jaren door Ultimate-Killer
Geplaatst: 2 januari 201114 jaren comment_1779425 Ik zag net bij de Savegame van Ultimate-killer dat niet alle missies in één keer zijn behaald, is dat erg of niet?
Geplaatst: 2 januari 201114 jaren Auteur comment_1779442 Dit is altijd bij "House Party", ten minste, ik heb het altijd zo gehad. Omdat het slechts een cutscene is, krijg je geen "mission passed" te zien. Daarom telt hij het wel als een mission attempt (je hebt in een sphere gestaan), maar gaat mission passed niet met 1 omhoog. Wanneer je uiteindelijk de House Party start, gaat er echter weer een mission attempt omhoog... Dus dan loopt het uiteen.
Geplaatst: 2 januari 201114 jaren Auteur comment_1779494 Aanpassing regels! Je mag weer spelen na 3 beurten, met een maximum van één per dag. Wanneer er geen 3 beurten geweest zijn moet je weer, zoals vanouds, 2 dagen wachten (dan mag je dus elke 2 dagen 1 missie doen). Dit om het allemaal wat "smoother" te laten lopen, maar tegelijkertijd te zorgen dat het nog wel een forumsavegame is.
Dit gaat al gelijk fout. Je moet 1 voor 1 die missies doen, je kunt natuurlijk nooit 2 tegelijk doen! Ultimate-Killer is eerst, Megadreams mag daarna (tenzij UK zegt dat hij het niet meer wil doen, natuurlijk).