Jump to content
Geplaatst:
comment_1775748

Hai, daar ben ik weer.

Ik heb dus 'n tut gevolgd, dit is de enige die het doet bij mij maar hij slaat niet op.

Kan iemand me misschien helpen?

Ik weet niet wat ik moet posten dus ik post maar alles wat ik heb.

#include <dini>

#include <dudb>

new IsLogged[MAX_PLAYERS];

enum pInfo
{
Admin,
Geld,
Score
}

new cmd[256], idx, file[128], tmp[256], tmp2[256];
cmd = strtok(cmdtext, idx);

if(strcmp(cmd, "/register", true) == 0)
{
  new name[MAX_PLAYER_NAME];
  tmp = strtok(cmdtext, idx);
  GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
  if(strlen(tmp) == 0) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "USAGE: /register [password]");
  format(file,sizeof(file),"%s.ini",name);
  if(!fexist(file))
		{
		  dini_Create(file);
		  dini_IntSet(file, "Password", udb_hash(tmp));
		  dini_IntSet(file,"Admin", 0);
		  dini_IntSet(file,"Geld", 0);
                         dini_IntSet(file,"Score", 0);
		  SendClientMessage(playerid, kleur, "[system]: Account Created!");
		  PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);
		  GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
		  printf("%s has registered a account!", name);
		}
		else
		{
		  SendClientMessage(playerid, COLOR, " Account Already Found In Database");
               PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);
		}
	return 1;
}

	if(strcmp(cmd, "/login", true) == 0)
{
  new PlayerName[24];
  tmp = strtok(cmdtext, idx);
  if(strlen(tmp) == 0) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, "USAGE: /login [password]");
	new name[MAX_PLAYER_NAME];
	if(IsLogged[playerid] == 1)
	{
		SendClientMessage(playerid, COLOR, "You already are logged in!");
		return 1;
	}
	else
	{
		GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
		format(file,sizeof(file),"%s.ini",name);
		if(fexist(file))
		{
	  	tmp2 = dini_Get(file, "Password");
		 	if(udb_hash(tmp) != strval(tmp2))
			{
			  SendClientMessage(playerid, COLOR, "Login Failed!");
 			  GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName));
 			  printf("%s has failed to login", name);
			}
			else
			{
			 	IsLogged[playerid] = 1;
			 	SetPlayerMoney(playerid, dini_Int(file, "Geld"));
				PlayerInfo[playerid][AdminLevel] = dini_Int(file, "Admin");
                                       SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file, "Score"));
				SendClientMessage(playerid, COLOR, "[system]: Account Logged into!");
			}
		}
	}
	return 1;
}

IsLogged[playerid] = 0;

Groetjes mij.

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1775758

Ik wil graag dit stat system houden, want andere tuts snap ik nooit.

Die van Morph1 had ik idd ook al naar gekeken, 2errors en 6errors gaf die, niks aan tedoen mja.

Ik hoop dat iemand weet hoe ik dit op sla.

Thanks, Surkan

Geplaatst:
comment_1775825

Die van Morph1 had ik idd ook al naar gekeken, 2errors en 6errors gaf die, niks aan tedoen mja.

er is altijd wat aan errors te doen, en inderdaad kloppen die code's niet echt in die release. onderaan staat een filterscript en als Samp 0.3C uitkomt release ik hem opnieuw met een aantal nieuwe functies die ik vanmiddag al helemaal heb gemaakt en uitgetest, en anders als je mijn nieuwe release (die dus pas vanaf 0.3C werkt) nu al wilt hebben kan je me een pm sturen

verder kan ik je niet met dit probleem helpen want ik weet niets van strtok

Bewerkt: door Morph1

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.