Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1776041

Hallo,

Ik heb gta iv en episodes voor de pc en ook een gfwl en een sc account.

Een maat van me en ik willen eens een keer tegen elkaar multiplayer doen, alleen als ik zijn gamertag zoek dan krijg ik de melding dat de gamertag niet kan worden gevonden. (kan helaas geen screen maken ben op stage). Is de gamertag ook te vinden als hij niet ingelogd is op de betreffende "services" ?

Weet een van jullie hier de oorzaak van of een oplossing ervoor ?

p.s ik heb de legale versie en hij een illigale versie van internet gehaald en met multiplayer bedoel ik die in epflc.

Ik hoop op een snele reactie

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1776132

Hij heeft een illegale versie, dus hij kan niet niet online en heeft bij gevolg dus ook geen gamertag.

Daarnaast gaan wij niet iemand helpen die een illegale versie heeft, dat is tegen de forumregels.

Weet ik, sluit dit topic maar af ;)

de oorzaak is inmiddels gevonden

Nogmaals bedankt

Forgotten

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.