Jump to content
Geplaatst:
comment_1776431

Beste forumleden,

zoals de titel zegt vraag ik mij nu af of bekende tv-zenders (bv. VT4, 2Be..) niet overdreven veel reclame doorheen hun programma's uitzenden. Ik keek daarjuist naar een programma op VT4, met wel geteld 3 maal reclame terwijl het zelf maar een 40-tal minuten duurde, met telkens 10 minuten het echte programma. Ga zo door en je hebt uiteindelijk meer reclame dan het programma zelf. Wat vinden jullie hiervan?

Mvg,

R-fl3x

Bewerkt: door R-fl3x

• Reacties 63
  • Bezichtigingen 7.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1848521

Die reclames zijn irritant, Maar ik heb er zelf persoonlijk geen problemen mee.

Ik wordt toch nooit aangetrokken door een reclame. De helft geloof ik toch niet in.

Maar ook door die reclames krijgen de TV zenders meer geld, waardoor ze minder hoeven te vragen om het bij jou thuis te leveren.

En krijgen ze meer geld binnen om zo betere Kwaliteit TV programma's en betere films uit te zenden.

(

Geplaatst:
comment_1848573

En krijgen ze meer geld binnen om zo betere Kwaliteit TV programma's en betere films uit te zenden.

Bij de publieke omroep kan ik me dat nog voorstellen, maar dat de commerciëlen veel moeten betalen voor de meuk die ze uitzenden gaat er bij mij niet in, op een enkele speelfilm na dan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.