December 29, 201015 yr Ik heb weer eens Paint.net aangezet en lopen prutsen en ik kreeg dit eruit: Wat vinden jullie ervan?
December 29, 201015 yr Nice, al weet ik niet wat de mogelijkheden in Paint.net zijn. Ik vind het wel netjes, een beetje blur om de focal. Ik vind alleen de hoeveelheid tekst er niet bij passen, maar da's jouw mening. KIU!
December 29, 201015 yr Ziet er erg goed uit, de render komt mooi uit, de tekst is erg mooi, misschien wat misplaatst, maar dat maakt niet uit, zo'n homp tekst is eigenlijk niet goed te plaatsen, mooie (geblurde?) achtergrond en een mooie warme kleurencombinatie
December 29, 201015 yr Author Bedankt Royboow en Cabyon, Ik vond deze kleurencombinatie wel goed passen bij die oudbollige tekst.
December 31, 201015 yr Nice, maar ik vind te tekst te moeilijk om te lezen. Klein en een te priegelig font voor een signature. Voor de rest erg mooi! [8/10]
January 1, 201115 yr Author Bedankt, het moest zo klein omdat het anders niet in de Signature pastte. Tekst als je het niet kon lezen: "Back to the Old Days" "Forgive your enemies, but never forget their names" President Kennedy NickOwnage
January 6, 201115 yr Author Ziet er goed uit maar de lettertype hoort er niet zo goed bij 7/10 Hoezo eigenlijk niet? Want het is een oud-lettertype en een oude signature style.
Ik heb weer eens Paint.net aangezet en lopen prutsen en ik kreeg dit eruit:
Wat vinden jullie ervan?