Jump to content
Geplaatst:
comment_1777307

Hallo,

Ik sta op het punt een nieuwe pc te kopen. Maar ik weet niet of de videokaart goed is.

De videokaat is een Nvidia GeForce GT330 2GB.

Kan die videokaart GTA EFLC/IV, Test Drive Unlimited, Call Of Duty Modern Warfare 2 aan?

Mvg, Max

• Reacties 99
  • Bezichtigingen 6.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1779911

Zoals Hayte al zei, laat je PC Gewoon samenstellen. Je zal dan veel meer uit je geld kunnen halen

En 130 EURO VERZENDKOSTEN?!?!?! Dat is wel heel erg veel hoor. Geloof me maar als dat dat geen verzendkosten zijn, maar geld wat het bedrijf (Je besteld hem bij Dell neem ik aan? ) gewoon allemaal in zak steekt ipv dat het ook echt de kosten voor verzending zijn. Ik zou het niet doen.

@Hayte

Het valt inderdaad wel mee, maar als ik nu precies de zelfde PC weer zou bestellen, zou ik wel een paar tientjes goedkoper uitkomen, hoor ;) .

Geplaatst:
comment_1779920

nee 15 euro verzendkosten en 100,70 voor btw 19%

Dan betaal je gewoon idioot veel voor de hardware. Maar het is dus wel een fabriekPC van Dell? Als je dit lijstje invult:

[b]Budget[/b]: 
[b]Doel[/b]: 
[b]Desktop of laptop[/b]: 
[b]Merk pc of samengesteld[/b]: 
[b]Benodigde randapparatuur[/b]: 
[b]Besturingssysteem[/b]: 
[b]Onderdelen die je nog wilt hergebruiken[/b]: 
[b]Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate[/b]: 
[b]Extra koeling (voor overklokken)?[/b]:

Dan kunnen wij zorgen dat je het maximale uit je geld haalt. ;)

Geplaatst:
comment_1779942

"OCZ StealthXStream 2" Wat is dat ? een koeler ?

Een voeding, waarmee je de PC van elektriciteit voorziet. Ik heb een voeding van het zelfde merk en deze zijn prima ;) . Toch zou ik als ik jou was even het lijstje invullen zodat we precies weten wat je wil. Maar dat moet je zelf weten, het is niet mijn geld. En oh, oh, oh! Ik heb die behuizing ook! Lekker ruim en veel mogelijkheden, dus ook een aanrader...

Geplaatst:
comment_1779944

Een voeding, waarmee je de PC van elektriciteit voorziet. Ik heb een voeding van het zelfde merk en deze zijn prima ;) . Toch zou ik als ik jou was even het lijstje invullen zodat we precies weten wat je wil. Maar dat moet je zelf weten, het is niet mijn geld. En oh, oh, oh! Ik heb die behuizing ook! Lekker ruim en veel mogelijkheden, dus ook een aanrader...

Ow maareh ik heb pas een nieuwe pc maar t was alleen een vraag hehe :D .

Geplaatst:
comment_1779948

tonystarkiv is niet de topic starter, deze vroeg alleen een wat over de voeding :?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1780207

Budget: 700 a 800 euro.

Doel: Gamen, internet, msn

Desktop of laptop: Desktop

Merk pc of samengesteld: maakt niet uit.

Benodigde randapparatuur: niks

Besturingssysteem: Windows 7 ultimate 32 bit heb ik zelf :puh:

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Toetsenbord, muis, beeldscherm, speakers

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: door Azerty of Alternate

Extra koeling (voor overklokken)?: Nee lijkt me niet nodig?

Hier dan het lijstje /\

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.