Jump to content
Geplaatst:
comment_1778542

Grand Theft Auto: Mafia Stories

forumlegende uncovered

Beste mensen,

Vanwege onderhoud is ons subforum voor GTA Mafia Stories verwijderd. Dit betekend dus dat iedere progress wat vanaf uit plaats vind in Mafia Stories in dit topic wordt vertoont.

GTA: Mafia Stories is sinds 2006 al actief op GTAforum, en heeft daarbij ook enige internationale bekendheid gekregen. Zo zijn er dergelijke illigale torrent downloads en zijn er verschillende topics aangemaakt die betrekking hebben op Mafia Stories op de franse gtaforums en een aantal russische als ik het goed heb.

De reden waarom MS al zolang bezig is komt doordat wij maar niet met de huidige setting uitkwamen. Zo was Mafia Stories in zijn begin jaren een mod voor GTA Vice City. Later kwamen we op het idee om een stad te maken genaamd Cittá di Corruzione, en deze stad kwam ook in GTA San Andreas. Helaas waren wij hier ook niet tevreden over, en verliep het progress van 2007 tot 2009 erg langzaam. Uiteindelijk hebben we er voor gekozen een hele nieuwe weg in te gaan, en wilde wij ons richten op de internationalisatie van GTA: mafia stories; helaas tevergeefts, want de screens van het Nieuwe CDC zijn niet beschikbaar op andere sites dan GTAforum.nl.

Ondertussen zijn we erg ver met het modelling werk en is een eiland van CDC 100% gemodelleerd en getextured. Jammernoeg ondervind ik problemen met het ingame plaatsen. Gezien de wereld erg gedetaileerd is, mogen de COLS hoe dan ook niet meer als 1500 polygonen mogen hebben. Gezien de polycount van Cittá di Corruzione erg groot is, is het van belang dat er nog nog veel dffs moeten worden gemaakt.

Helaas heeft het ingame zetten van CDC mij niet gestimuleert, daarom was ik ondertussen bezig geweest met een tweede eiland bij Cittá di Corruzione. Binnenkort wanneer we tijd hebben ga ik me richten op het ingameprogress van GTA Mafia Stories.

Hieronder vind je alvast een boel renders van CDC en omstreken, ik vind het leuk als jullie ieder zeggen van welke screens jullie het meest enthousiast worden!

cdcdoneo.jpg 1

cdcdone2.jpg 2

cdcdone3.jpg3

cdcdone4.jpg4

cdcdone5.jpg5

cdcdone6.jpg6

cdcdone7.jpg7

La Fuga Al sole (de vlucht naar de zon)(island)

flasm.jpg8

flas2.jpg9

flas3.jpg10

lfaske6.jpg11

lfaske8.jpg12

lfaske9.jpg13

lfaske10.jpg14

Cittá di Corruzione (stad van corruptie)(island)15

post3126064433135.jpg16

shot8e.jpg17

shot9q.jpg18

shot10r.jpg19

shot12h.jpg20

shot13.jpg21

shot14r.jpg22

shot15.jpg23

shot17y.jpg24

shot18t.jpg25

shot19.jpg26

Pier (gemaakt door Martyceha, helaas zijn deze models verloren gegaan)

post450431252351812.jpg27

grtz. Tim

Bewerkt: door Tim

• Reacties 113
  • Bezichtigingen 33.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1793587

Beste mensen,

In een ver verleden werd er ooit een crowning hills gemaakt. Wat deel uitmaakte van Mafia Stories VC. Na wat ENB en wat textureupdate kan deze weer hergebruikt worden in SA. Ik vind de kaalte wel iets hebben, maar is het nou wel mooier om bomen neer te zetten?

driving3.jpg

driveing1.jpg

driving2.jpg

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_1793596

Nice Tim.... Weet je nog die hele kleine boompjes in San Andreas, die je omver kon rijden? Zoiets zou ik gebruiken om daar neer te zetten(of zelf nieuwe maken, weet niet wat jij normaal doet?... Zou zelf SA boompjes gebruiken),

Moet je ze ook wel omver kunnen rijden natuurlijk.... Dan is het nog steeds erg kaal wat inderdaad wel mooi is, maar dan is het toch wat realistischer :)

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1794089

@ danny: ja is goed ik zal kijken ;)

Btw. voor iedereen;

Sinds kort is blastov weer actief in GTA MS. Hij stelde voor om een gedeelte van CDC in GTA IV te zetten, en dat is hem aardig gelukt :). Helaas zijn er nog wel een heleboel bugs, maar dit komt doordat de export tools van IV nog niet optimaal zijn:

msiv.jpg

Geplaatst:
comment_1795106

Hij stelde voor om een gedeelte van CDC in GTA IV te zetten

Hoezo een gedeelte? Ik doe gewoon alles joh :puh:

Eerste gebouwen ingame:

Morgen meer hoop ik!

Geplaatst:
comment_1795185

Wordt alleen CDC in GTA IV gezet of gaan jullie daarna ook proberen crowning hills over te zetten?

Want ik denk dat dat er ook goed uit zou komen te zien...

Bewerkt: door PhoenixShard

• 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1799937

het zijn allemaal hele mooie screens, maar het nadeel is wel dat er tot nu in GTA IV een permanente bug zit, waardoor de game altijd crashed na 8 minuten. Weet iemand of hier al eventuele patches voor zijn, of dat er oplossingen zijn waardoor dit probleem wordt verholpen. Want dat demotiveert te erg om verder te gaan met de models in IV te zetten.

Geplaatst:
comment_1799938

het zijn allemaal hele mooie screens, maar het nadeel is wel dat er tot nu in GTA IV een permanente bug zit, waardoor de game altijd crashed na 8 minuten. Weet iemand of hier al eventuele patches voor zijn, of dat er oplossingen zijn waardoor dit probleem wordt verholpen. Want dat demotiveert te erg om verder te gaan met de models in IV te zetten.

Weetje ik zou best willen helpen, want wat ik tot nu toe zie verbaast me toch wel hoe goed het eruit ziet :puh:

Ik zou me wel willen aanbieden om af en toe een gebouw of iets anders te maken, heb alleen niet altijd tijd aangezien ik ook nog met school zit (veel huiswerk en dit jaar alweer examens:7)

Verder ik hou wel van vrij gedetailleerde gebouwen modellen :puh: al moet ik er wel bij zeggen ik ben gen wonder in het maken van collisons bloos.gif

En verder heb ik geen IV tot m'n beschikking.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.