Jump to content
Geplaatst:
comment_1778542

Grand Theft Auto: Mafia Stories

forumlegende uncovered

Beste mensen,

Vanwege onderhoud is ons subforum voor GTA Mafia Stories verwijderd. Dit betekend dus dat iedere progress wat vanaf uit plaats vind in Mafia Stories in dit topic wordt vertoont.

GTA: Mafia Stories is sinds 2006 al actief op GTAforum, en heeft daarbij ook enige internationale bekendheid gekregen. Zo zijn er dergelijke illigale torrent downloads en zijn er verschillende topics aangemaakt die betrekking hebben op Mafia Stories op de franse gtaforums en een aantal russische als ik het goed heb.

De reden waarom MS al zolang bezig is komt doordat wij maar niet met de huidige setting uitkwamen. Zo was Mafia Stories in zijn begin jaren een mod voor GTA Vice City. Later kwamen we op het idee om een stad te maken genaamd Cittá di Corruzione, en deze stad kwam ook in GTA San Andreas. Helaas waren wij hier ook niet tevreden over, en verliep het progress van 2007 tot 2009 erg langzaam. Uiteindelijk hebben we er voor gekozen een hele nieuwe weg in te gaan, en wilde wij ons richten op de internationalisatie van GTA: mafia stories; helaas tevergeefts, want de screens van het Nieuwe CDC zijn niet beschikbaar op andere sites dan GTAforum.nl.

Ondertussen zijn we erg ver met het modelling werk en is een eiland van CDC 100% gemodelleerd en getextured. Jammernoeg ondervind ik problemen met het ingame plaatsen. Gezien de wereld erg gedetaileerd is, mogen de COLS hoe dan ook niet meer als 1500 polygonen mogen hebben. Gezien de polycount van Cittá di Corruzione erg groot is, is het van belang dat er nog nog veel dffs moeten worden gemaakt.

Helaas heeft het ingame zetten van CDC mij niet gestimuleert, daarom was ik ondertussen bezig geweest met een tweede eiland bij Cittá di Corruzione. Binnenkort wanneer we tijd hebben ga ik me richten op het ingameprogress van GTA Mafia Stories.

Hieronder vind je alvast een boel renders van CDC en omstreken, ik vind het leuk als jullie ieder zeggen van welke screens jullie het meest enthousiast worden!

cdcdoneo.jpg 1

cdcdone2.jpg 2

cdcdone3.jpg3

cdcdone4.jpg4

cdcdone5.jpg5

cdcdone6.jpg6

cdcdone7.jpg7

La Fuga Al sole (de vlucht naar de zon)(island)

flasm.jpg8

flas2.jpg9

flas3.jpg10

lfaske6.jpg11

lfaske8.jpg12

lfaske9.jpg13

lfaske10.jpg14

Cittá di Corruzione (stad van corruptie)(island)15

post3126064433135.jpg16

shot8e.jpg17

shot9q.jpg18

shot10r.jpg19

shot12h.jpg20

shot13.jpg21

shot14r.jpg22

shot15.jpg23

shot17y.jpg24

shot18t.jpg25

shot19.jpg26

Pier (gemaakt door Martyceha, helaas zijn deze models verloren gegaan)

post450431252351812.jpg27

grtz. Tim

Bewerkt: door Tim

  • Reacties 113
  • Bezichtigingen 33.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1799947

Weetje ik zou best willen helpen, want wat ik tot nu toe zie verbaast me toch wel hoe goed het eruit ziet :puh:

Ik zou me wel willen aanbieden om af en toe een gebouw of iets anders te maken, heb alleen niet altijd tijd aangezien ik ook nog met school zit (veel huiswerk en dit jaar alweer examens:7)

Verder ik hou wel van vrij gedetailleerde gebouwen modellen :puh: al moet ik er wel bij zeggen ik ben gen wonder in het maken van collisons bloos.gif

En verder heb ik geen IV tot m'n beschikking.

We kunnen zeker mensen gebruiken die kunnen modellen!

Wat het handigste voor iedereen is, is dat ik je een stuk land geef waarop je kan moddellen, daarin ben je helemaal vrij in wat je erop wilt zetten.

Losse gebouwen maken is niet heel handig want dan moet ik ze ergens neerzetten tussen andere gebouwen in en dat ziet er meestal niet mooi uit.

Om te beginnen is dat gele gebouw die je in het 'picture commentary' topic hebt gepost heel mooi en een goed begin.

In GTA4 zetten kan ik wel voor je doen en colissions maken ook (is in feite simpel je plaatst boxen over je model heen waar hij tastbaar moet zijn)

Geplaatst:
comment_1800906

Weetje ik zou best willen helpen, want wat ik tot nu toe zie verbaast me toch wel hoe goed het eruit ziet :puh:

Ik zou me wel willen aanbieden om af en toe een gebouw of iets anders te maken, heb alleen niet altijd tijd aangezien ik ook nog met school zit (veel huiswerk en dit jaar alweer examens:7)

Verder ik hou wel van vrij gedetailleerde gebouwen modellen :puh: al moet ik er wel bij zeggen ik ben gen wonder in het maken van collisons bloos.gif

En verder heb ik geen IV tot m'n beschikking.

We kunnen zeker mensen gebruiken die kunnen modellen!

Wat het handigste voor iedereen is, is dat ik je een stuk land geef waarop je kan moddellen, daarin ben je helemaal vrij in wat je erop wilt zetten.

Losse gebouwen maken is niet heel handig want dan moet ik ze ergens neerzetten tussen andere gebouwen in en dat ziet er meestal niet mooi uit.

Om te beginnen is dat gele gebouw die je in het 'picture commentary' topic hebt gepost heel mooi en een goed begin.

In GTA4 zetten kan ik wel voor je doen en colissions maken ook (is in feite simpel je plaatst boxen over je model heen waar hij tastbaar moet zijn)

Sorry voor een late reactie :puh: had wat problemen met m'n pc... (internet, toetsenbord etc...)

Nog even verder over de mod met het modellen krijg ik dan ook standaard textures voor MS?

Of kan ik gewoon eigen textures zoeken die op die van MS lijken?

En bedankt voor de compliment :bier:

Geplaatst:
comment_1800937

Textures die ik heb, heb ik door de jaren heen bij elkaar verzameld, van allerlei verschillende spellen enzo.

Tim heeft ook zijn eigen textures, we hebben geen gezamenlijke 'ms textures' aangezien wij niet in staat zijn om ze zelf te maken.

Je mag daarom zelf je eigen textures gebruiken, als je tekort komt moet je maar is googelen naar texture packs, die zijn er genoeg.

Ook kun je ze uit GTA 4 halen of eventueel San Andreas.

Voeg me toe op msn als je wil (zie profiel) dan kunnen we verder praten en kan ik je een 3ds max bestand sturen waarop je kunt bouwen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1801597

Hey goed nieuwes voor alle modellers :)

Ik ben bezig met een nieuw texture pakket, met HQ textures van CGtextures.com. Deze zijn van ongeveer dezelfde hoge kwaliteit als de gemiddelde texture in het MS texture pakket. Dit texture pakket heeft daarentegen wel een veel grotere variatie in BRICKS, CONCRETES en TILES. In dit texture pakket zitten ook natuurlijke textures van hoge kwaliteit. Textures hebben wel vaste maten van 512 bij 512.

greetz

Geplaatst:
comment_1801728
It is NOT permitted to:

- Sell or distribute any of these textures in an unmodified form, or where the derived product you are selling or distributing is a Texture or a collection of Textures. IN OTHER WORDS: Do not sell or distribute any of these textures (modified or not) by itself or in a texture, material, clipart, website theme or scrapbooking pack!

Dus, helaas mogen CGTextures niet ge redestrubiteerd worden.. :-(

Geplaatst:
comment_1801820
It is NOT permitted to:

- Sell or distribute any of these textures in an unmodified form, or where the derived product you are selling or distributing is a Texture or a collection of Textures. IN OTHER WORDS: Do not sell or distribute any of these textures (modified or not) by itself or in a texture, material, clipart, website theme or scrapbooking pack!

Dus, helaas mogen CGTextures niet ge redestrubiteerd worden.. :-(

Kijk eens wie hier ook eens komt posten en meteen weer negatief

Nee grapje, hoe is het nou dabeast, lang niet meer gesproken! ^_^

Danny18 maakt officieel deel uit van ons team en zal Tim en mij versterken

We zoeken nog steeds meer modellers dus PM me als je een plekje wilt!

ms_iv_screen23.jpg

ms_iv_screen26.jpg

Geplaatst:
comment_1801955

Hier even een render van het eerste gebouw van mij voor MS geen idee of ik het hier mag posten maar dat hoor ik dan wel gauw genoeg. ;)

gebouw.png

De "brandtrap" is best highpoly dus die moet denk ik maar apart van het gebouw ingame komen.

Textures volgen nog.

Geplaatst:
comment_1802168

Ziet er zeer goed uit dit, de move naar GTA4 is echt een goede stap geweest :puh:.

Heb vooralsnog niet echt bruikbaar commentaar. Ik wil dit wel volgen, kijken waar het in resulteert :puh:.

Succes ermee in ieder geval, vergeet die geile normal-maps niet :D!

Geplaatst:
comment_1802753

@Puma & ImAnuub: Fijn om te zien dat er interesse is in de mod :puh: wat toch wel weer aanmoedigend is.

Hier even een update van mijn kleine stukie:

gebouw2.png

Ik ben geen super snelle modeller maar ik let wel graag op details :*D:puh:

Geplaatst:
comment_1803023

Moet toch nog nodig even gauw een update geven, ben al weer aan de slag gegaan :puh:

Het gebouw helemaal links met de baksteen texture krijgt onderaan nog winkeltjes ( misschien met een interieur maar dat ligt eraan) het witte gebouw ga ik nog iets verder uitwerken en de andere 2 moet nog heel wat aan gewerkt worden :puh:

gebouw2.png

Geplaatst:
comment_1803374

Zo, lekker tempo danny! :klap:

Ziet er goed en gedetailleerd uit.

Een verzoekje is om wat lichtere textures te gebruiken, want het moet een erg zonnig eilandje worden. (bakstenen muur van gebouw)

Simpel trucje is om de texture in Photoshop te openen en de brightness te verhogen, kun je eventueel aan mij op msn vragen dan doe ik het voor je.

Ik wacht nog steeds met smart op betere tools zodat ik gta 4 beter kan modden, het is nu echt waardeloos. :N

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.