Jump to content
Geplaatst:
comment_1778542

Grand Theft Auto: Mafia Stories

forumlegende uncovered

Beste mensen,

Vanwege onderhoud is ons subforum voor GTA Mafia Stories verwijderd. Dit betekend dus dat iedere progress wat vanaf uit plaats vind in Mafia Stories in dit topic wordt vertoont.

GTA: Mafia Stories is sinds 2006 al actief op GTAforum, en heeft daarbij ook enige internationale bekendheid gekregen. Zo zijn er dergelijke illigale torrent downloads en zijn er verschillende topics aangemaakt die betrekking hebben op Mafia Stories op de franse gtaforums en een aantal russische als ik het goed heb.

De reden waarom MS al zolang bezig is komt doordat wij maar niet met de huidige setting uitkwamen. Zo was Mafia Stories in zijn begin jaren een mod voor GTA Vice City. Later kwamen we op het idee om een stad te maken genaamd Cittá di Corruzione, en deze stad kwam ook in GTA San Andreas. Helaas waren wij hier ook niet tevreden over, en verliep het progress van 2007 tot 2009 erg langzaam. Uiteindelijk hebben we er voor gekozen een hele nieuwe weg in te gaan, en wilde wij ons richten op de internationalisatie van GTA: mafia stories; helaas tevergeefts, want de screens van het Nieuwe CDC zijn niet beschikbaar op andere sites dan GTAforum.nl.

Ondertussen zijn we erg ver met het modelling werk en is een eiland van CDC 100% gemodelleerd en getextured. Jammernoeg ondervind ik problemen met het ingame plaatsen. Gezien de wereld erg gedetaileerd is, mogen de COLS hoe dan ook niet meer als 1500 polygonen mogen hebben. Gezien de polycount van Cittá di Corruzione erg groot is, is het van belang dat er nog nog veel dffs moeten worden gemaakt.

Helaas heeft het ingame zetten van CDC mij niet gestimuleert, daarom was ik ondertussen bezig geweest met een tweede eiland bij Cittá di Corruzione. Binnenkort wanneer we tijd hebben ga ik me richten op het ingameprogress van GTA Mafia Stories.

Hieronder vind je alvast een boel renders van CDC en omstreken, ik vind het leuk als jullie ieder zeggen van welke screens jullie het meest enthousiast worden!

cdcdoneo.jpg 1

cdcdone2.jpg 2

cdcdone3.jpg3

cdcdone4.jpg4

cdcdone5.jpg5

cdcdone6.jpg6

cdcdone7.jpg7

La Fuga Al sole (de vlucht naar de zon)(island)

flasm.jpg8

flas2.jpg9

flas3.jpg10

lfaske6.jpg11

lfaske8.jpg12

lfaske9.jpg13

lfaske10.jpg14

Cittá di Corruzione (stad van corruptie)(island)15

post3126064433135.jpg16

shot8e.jpg17

shot9q.jpg18

shot10r.jpg19

shot12h.jpg20

shot13.jpg21

shot14r.jpg22

shot15.jpg23

shot17y.jpg24

shot18t.jpg25

shot19.jpg26

Pier (gemaakt door Martyceha, helaas zijn deze models verloren gegaan)

post450431252351812.jpg27

grtz. Tim

Bewerkt: door Tim

  • Reacties 113
  • Bezichtigingen 33.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1807075

Ik kan niet wachten tot de beta ( als die komt ) en anders de release :dans:

Zal nog wel even duren helaas. :-(

Treinspoor, nog zonder stations, morgen hopelijk eerste versie ingame + rijdende trein.

ms_iv_screen31.jpg

Soort van officieel logo:

logo.png

Bewerkt: door Blastov

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1807290

hey dat ziet er mooi uit :) heb je mss ook wat closup screens van de plekken waar stations komen, en daarbij de berg (toegangsweg waar de gracht onder de berg door wil gaan)

greetz

Geplaatst:
comment_1807489

hey dat ziet er mooi uit :) heb je mss ook wat closup screens van de plekken waar stations komen, en daarbij de berg (toegangsweg waar de gracht onder de berg door wil gaan)

greetz

Zal ik zsm maken.! :sigaar:

ms_iv_screen38.jpg

ms_iv_screen39.jpg

ms_iv_screen40.jpg

ms_iv_screen41.jpg

ms_iv_screen42.jpg

ms_iv_screen36.jpg

ms_iv_screen35.jpg

ms_iv_screen43.jpg

ms_iv_screen44.jpg

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1807534

Hey dat ziet er echt geweldig uit :). Voegt een beetje leven toe in de stad der corruptie. Alleen moet je wel even kijken naar de textures van de rails. Die lijken wat vaag. Mss kan je wat textures gebruiken om het meer Mafia Stories te laten ogen :)

greetz

Geplaatst:
comment_1807922

Tim, weet je nog het wachtwoord van MSv0.7.2?

Dat was de laatste ledenversie gemaakt door wazuup

Het was iets met 'hamster' volgens mij :puh:

en dan nog iets met cijfers die ik niet weet

Toffe straat, ga je trappen plaatsen voor de deuren? Je komt dan misschien ruimte te kort ivm de smalle stoep.

127Hours, hij mist behalve de tuit ook een deksel, misschien kun je een treinstation maken, dan praten we verder. :sigaar:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1808008

Whoooh blastov in Mobstyle :D:sigaar:

In ieder geval ga ik trappen fixen. De stoep is 2 meter breed,een smalle trap is wel mogelijk :)

greetz

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_1808152

Enorm gave theepot, KUTGW. :tu:

Ik heb een vraag, puur uit nieuwsgierigheid (Heb geen IV op de PC, dus zal er nooit van kunnen genieten.. :7 ): Is het mogelijk om binnenkort ook testresultaat te laten zien wanneer er verkeer en peds in de map zit? :eten:

Geplaatst:
comment_1808318
[screens]

Dat mag echt een stuk meer highpoly, ik vind 't echt zonde van de de rest van de mod als je 't zo lomp lowpoly maakt (en van de mogelijkheden van de GTA4 engine) :{..... Er is echt een véél te groot contrast in de detaillering van de models. De laatste screens van 127hours zien er echt fantastisch uit, maar als je dat vergelijkt met jouw models, zijn jouw models echt dozen :?. No offence, maar kan je er echt niet iets meer werk in stoppen? Ik snap echt niet waarom 't zo simpel moet, zo snel mogelijk is echt niet de goede spirit :N...

Verder ziet 't er echt verbazingwekkend uit, treinspoor is zeker nice. Keep it up :bier:!

Geplaatst:
comment_1808457

@127'bas'hours, awesomeness!!

Na wat discussie op het engelse gtaforums is er besloten een MS SA versie te releasen, in een van de komende maanden.

Een DYOM maker, mati1501, bekend van o.a. "Survival of the Fittest ch.1" gaat het maken.

Hier wat screens om de sa 'feel' terug te krijgen:

ms_sa_screen5.jpg

ms_sa_screen6.jpg

ms_sa_screen7.jpg

ms_sa_screen8.jpg

ms_sa_screen9.jpg

ms_sa_screen10.jpg

ms_sa_screen11.jpg

ms_sa_screen13.jpg

ms_sa_screen14.jpg

ms_sa_screen15.jpg

ms_sa_screen16.jpg

ms_sa_screen17.jpg

Bewerkt: door Blastov

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1809006

@127hours: "situatie over jou theepotte actie is bekend" welcome back Baz

@puma: inderdaad heb je gelijk. Maar lowpoly kan je ze neit noemen. Het is erg van belang dat de juiste details worden toegepast. De gebouwen nu nog van vorm veranderen zal inderdaad niet meer mogelijk zijn, tenzij ik helemaal overnieuw begin. Dus ik moet even kijken hoe ik dit ga oplossen

Bewerkt: door Tim

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.