Jump to content
Geplaatst:
comment_1778542

Grand Theft Auto: Mafia Stories

forumlegende uncovered

Beste mensen,

Vanwege onderhoud is ons subforum voor GTA Mafia Stories verwijderd. Dit betekend dus dat iedere progress wat vanaf uit plaats vind in Mafia Stories in dit topic wordt vertoont.

GTA: Mafia Stories is sinds 2006 al actief op GTAforum, en heeft daarbij ook enige internationale bekendheid gekregen. Zo zijn er dergelijke illigale torrent downloads en zijn er verschillende topics aangemaakt die betrekking hebben op Mafia Stories op de franse gtaforums en een aantal russische als ik het goed heb.

De reden waarom MS al zolang bezig is komt doordat wij maar niet met de huidige setting uitkwamen. Zo was Mafia Stories in zijn begin jaren een mod voor GTA Vice City. Later kwamen we op het idee om een stad te maken genaamd Cittá di Corruzione, en deze stad kwam ook in GTA San Andreas. Helaas waren wij hier ook niet tevreden over, en verliep het progress van 2007 tot 2009 erg langzaam. Uiteindelijk hebben we er voor gekozen een hele nieuwe weg in te gaan, en wilde wij ons richten op de internationalisatie van GTA: mafia stories; helaas tevergeefts, want de screens van het Nieuwe CDC zijn niet beschikbaar op andere sites dan GTAforum.nl.

Ondertussen zijn we erg ver met het modelling werk en is een eiland van CDC 100% gemodelleerd en getextured. Jammernoeg ondervind ik problemen met het ingame plaatsen. Gezien de wereld erg gedetaileerd is, mogen de COLS hoe dan ook niet meer als 1500 polygonen mogen hebben. Gezien de polycount van Cittá di Corruzione erg groot is, is het van belang dat er nog nog veel dffs moeten worden gemaakt.

Helaas heeft het ingame zetten van CDC mij niet gestimuleert, daarom was ik ondertussen bezig geweest met een tweede eiland bij Cittá di Corruzione. Binnenkort wanneer we tijd hebben ga ik me richten op het ingameprogress van GTA Mafia Stories.

Hieronder vind je alvast een boel renders van CDC en omstreken, ik vind het leuk als jullie ieder zeggen van welke screens jullie het meest enthousiast worden!

cdcdoneo.jpg 1

cdcdone2.jpg 2

cdcdone3.jpg3

cdcdone4.jpg4

cdcdone5.jpg5

cdcdone6.jpg6

cdcdone7.jpg7

La Fuga Al sole (de vlucht naar de zon)(island)

flasm.jpg8

flas2.jpg9

flas3.jpg10

lfaske6.jpg11

lfaske8.jpg12

lfaske9.jpg13

lfaske10.jpg14

Cittá di Corruzione (stad van corruptie)(island)15

post3126064433135.jpg16

shot8e.jpg17

shot9q.jpg18

shot10r.jpg19

shot12h.jpg20

shot13.jpg21

shot14r.jpg22

shot15.jpg23

shot17y.jpg24

shot18t.jpg25

shot19.jpg26

Pier (gemaakt door Martyceha, helaas zijn deze models verloren gegaan)

post450431252351812.jpg27

grtz. Tim

Bewerkt: door Tim

  • Reacties 113
  • Bezichtigingen 33.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1809015
De gebouwen nu nog van vorm veranderen zal inderdaad niet meer mogelijk zijn, tenzij ik helemaal overnieuw begin. Dus ik moet even kijken hoe ik dit ga oplossen

Wat ik bedoelde is niet het maken van nieuwe gebouwen (de vorm is wel oké), maar meer de detaillering. Vensterbanken, de spijlers/kozijnen van de ramen kun je wat naar buiten laten komen ten opzichte van de ramen en de ramen in z'n totaal minder diep in de muur laten zinken, textures netjes mappen (de texture op de rand boven de ramen loopt gewoon scheef, zie onderstaande afbeelding) en gebouwen niet aan elkaar plakken maar er panden van maken (er zit geen scheidingslein tussen de gebouwen behalve de texture, niet echt realistisch/mooi vind ik)...

Zaken die niet eens de moeite waard zijn om in je collision te laten terugkomen en die je dus kunt toevoegen zonder dat je de collision moet aanpassen.

texturesmappen.jpg

Ik weet dat het best een lading kritiek is, maar als je aan dit soort kleine dingen gaat werken kunnen je models echt veel mooier worden :puh:. Het ziet er nu afgeraffeld uit en dat is jammer van de rest van de mod.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1809221

Ik heb deze concepten ook gebruik gemaakt van Stempelbouw. Logisch gezien zal het handiger zijn om alles wegtehalen, gebouwen aan te passen, en alles weer opnieuw te stempelen. Op dit moment zijn er echt te veel gebouw, om op ieder gebouwtje per stuk details aan te brengen. Zoveel tijd heb ik ook niet, en ik moet eerlijk toegeven dat dit ook niet zo werkt voor de motivatie :).

De textures bij de dakrand zijn inerdaad gescheeft. Dit komt doordat deze gebouwen niet allemaal goed zijn geUVWt. De zwarte rand kan ik niet weghalen, en dat komt doordat de gebouwen mee gaan met de loop van de bocht.

Geplaatst:
comment_1809269

Enorm gave theepot, KUTGW. :tu:

Ik heb een vraag, puur uit nieuwsgierigheid (Heb geen IV op de PC, dus zal er nooit van kunnen genieten.. :7 ): Is het mogelijk om binnenkort ook testresultaat te laten zien wanneer er verkeer en peds in de map zit? :eten:

Nee, helaas is het nog niet mogelijk om verkeer te laten rijden en mensen te laten lopen, Omdat simpelweg de tool ervoor er nog niet is. Dit soort files met die paths zijn hard-coded wat inhoudt dat je echt proggrammeer skills moet hebben om deze te 'ontcijferen'. Een Rus is ermee bezig maar het schijnt nog wel even te duren.

Geplaatst:
comment_1809869

Ziet er goed uit. :)

Waar komen die SA screens vandaan? Oude beta?

@127Hours da is wel veel mooier dan ee theepot zonder tuit : D

Alleen zou ik even een andere vloer nemen, want in de render word ik er een beetje duizelig van. :puh:

Geplaatst:
comment_1809885

@flitskikker

Ik heb MS SA weer opgepakt, het was voor 90% af. Het heeft alleen flinke afwerking nodig waar ik nu mee bezig ben.

Er is een DYOM missie designer aan de slag gegaan met een storyline en missies.

De screens heb ik dus gemaakt uit de 'oude' beta ja.

  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1818382

Ziet er vet uit :puh:

En hoe heet die mod dat je zulk helder water krijgt?

ENB Series doet dat, die veranderd van alles aan de graphics. Het is dus niet zo dat ik zelf het water heb veranderd, dat kan ook bijna niet zoals je dat ziet in de video.

  • 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1822319

Cuore Del Corruzione

(Hart van corruptie)

Beste mensen,

Ondertussen blastov nog druk bezig is met het een en ander aan te passen in Mafia Stories, ben ik aan de slag gegaan met een nieuw stadsdeel. Vergeleken met Citá di Corruzione (IV) is Cuore del Corruzione een stuk lowpolyer. De bedoeling hiervan is ook dat ik van plan ben dit stadsdeel in MS SA te plaatsen. Binnenkort is zeker te verwachten dat namate het stadsdeel reeds ingame wordt gerealiseerd er meerdere DYOM missies zullen worden gemaakt voor dit stadsdeel. Cuore del corruzione zal ook uit enkele kades bestaan waartussen grachten lopen (netzoals in CDC IV). Een interessante eigenschap van Cuore del Corruzione (kortweg CuCD) is dat het een red light district heeft, waar prostituees onder vreselijke omstandigheden hun werk moeten doen. CuCD zal ook nog meer worden uitgebreid.

hieronder wat renders; binnenkort ingame screens:

cacd4.jpg

cacd1.jpg

cacd2.jpg

Bewerkt: door Tim

  • 5 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.