Geplaatst: 31 december 201014 jaren comment_1778491 Hallo ik heb alle liedjes van K-Rose van gta san andreas vertaald Er zijn wel een paar fouten in met de lidwoorden Ze zijn grangschikt zoals je de teksten opzoekt K-Rose Track 1 Hier komt Amos ja Nu Amos Mozes was een cajun Hij leefde door verdiept zich in het moeras En gejaagd alligator voor een levende Hij had gewoon knock ' in het hoofd met een stomp De Louisiana wet is gonna Getcha, Amos Het is niet legaal jagen alligator in moeras het, jongen Nu kan iedereen de schuld zijn oude man Voor Makin 'hem betekenen als een slang Toen Amos Mozes was een jongen Zijn vader zou hem gebruiken voor Alligator aas Bind een touw om zijn middel en gooide hem in het moeras Ha ... ha ... ha ... Alligator aas in de Louisiana Bayou Over vijfenveertig minuten ten zuidoosten van Thibodeaux, Louisiana Leefde een man genaamd Doc Milsap en zijn mooie vrouw Hannah Nou, ze opgewekt een zoon die kon eten zijn gewicht in kruidenierswaren Noemde hem na een man van het doek Noemde hem Amos Moses Yeah .. Ha ... ha ... Nu de mensen in de buurt ten zuiden van Louisiana Zei Amos was een hel van een man Hij kon vangen de grootste, de gemeenste alligator En gebruik gewoon een hand Dat is alles wat hij kreeg links veroorzaken een alligator beet Ha ... ha ... ha ... Linkerarm gegaan schoon te maken aan de elleboog Nou de sheriff kreeg wind die Amos Werd in het moeras alligator trappin 'huid Dus hij sloop in het moeras gaan de jongen te krijgen Maar hij kwam nooit weer Nou, ik vraag me af waar de sheriff ging naar Louisiana Heh ... heh ... Nou, je kunt er zeker van te verdwalen in de Louisiana Bayou Over vijfenveertig minuten ten zuidoosten van Thibodeaux, Louisiana Leefde een kat genaamd Doc Milsap en zijn mooie vrouw Hannah Nou, ze opgewekt een zoon die kon eten zijn gewicht in kruidenierswaren Noemde hem na een man van het doek Noemde hem Amos Moses Ga zitten op 'em Amos Het tellen zoon Over vijfenveertig minuten ten zuidoosten van Thibodeaux, Louisiana Leefde een man genaamd Doc Milsap en zijn mooie vrouw Hannah ... K-Rose Track 2 Lousina Vrouw, Mississippi Man Hey Louisiana vrouw Mississippi man komen we samen elke keer als we kunnen De Mississippi-rivier uit elkaar kan houden ons Er zit te veel liefde in de Mississippi hart ook liefde veel in dit Louisiana hart Zie de alligators allemaal een wacht "in de omgeving vroeg of later zijn ze weet dat ik ga proberen Toen ze golven van de bank niet je weet dat ik weet Het is afscheid Fishin 'lijn zie je tijdje geleden Met een Louisiana vrouw wacht 'aan de andere kant De Mississippi-rivier kijk niet zo breed Louisiana vrouw Mississippi man ... Nou ik dacht dat ik had liefgehad, maar ik had nooit Tot ik was gewikkeld in de armen van een man Mississippi Toen hij houdt mij dicht het voelt bijna als een andere orkaan net geript voor de kust Als hij niet kan komen naar mij Ik ga naar hem Dat Mississippi Heer, ik ben gaan zwemmen Hey Louisiana vrouw Mississippi man Nou Mississippi Heer is het een mijl breed en ik moet me aan de andere kant Mississippi man die ik ben losin 'mijn geest moet uw liefdevolle nog een keer Ik ga springen in de rivier en ook hier slechte alligatior zwem je te langzaam gaat Hey Louisiana vrouw Mississippi man ... Er zit te veel liefde in de Mississippi hart ook liefde veel in dit Louisiana hart Er zit te veel liefde in de Mississippi hart ook liefde veel in dit Louisiana hart K-Rose track 3 Hey good looking Zeggen: hey, Good Lookin '. Wat ya Cookin 'kreeg? Hows over koken iets 'met mij? Hey, lieve baby. Denk je niet dat misschien Wij kunnen ons vinden een gloednieuwe recept? Ik heb een hot rod Ford en een twee dollar bill En ik weet een plek rechts over de heuvel Theres soda pop en het dansen is gratis Dus als je plezier wilt hebben, samen met mij mee Hey, Good Lookin. wat ya cookin 'kreeg? Hows over koken iets 'met mij? Instrumentaal. Im vrij en klaar, dus we kunnen gaan gestaag. Hoe gaat het over het opslaan van al je tijd voor mij? Niet meer lookin '. Ik weet dat ik Cookin 'geweest. Hows over gestage Keepin 'bedrijf? Im gonna mijn date boek over het hek gooien, En een voor me kopen voor vijf of tien cent Ik hou het tot het vallen met de leeftijd want ik ben schriftelijk opgesteld "je naam naar beneden op elke pagina. Zeggen: hey, Good Lookin '. Wat ya Cookin 'kreeg? Hoe gaat het over koken iets 'met mij? K-Rose track 4 Queen Of Hearts Middernacht En ik ben a-wacht ' Op de twaalf-o-five Hopin 'het zal me Gewoon een beetje verder langs de lijn Maanlicht Je bent gewoon een verdriet in vermomming Zal je niet houd mijn hart van Breakin ' Als het slechts voor een zeer korte tijd Spelen met de koningin van de harten Knowin 'het is niet echt slim De joker is niet de enige gek Wie zal alles voor je doen Opbaren andere leugen Denken '' bout een leven van misdaad 'Cos dat is wat ik moet doen Om mij van u af Schat, je weet het maakt je boos Waarom is iedereen tellin 'iedereen Wat je hebt gedaan Baby, ik weet het maakt je verdrietig Maar als ze handin 'uit de heartaches Je weet dat je om je sommige hebben Spelen met de koningin van de harten Knowin 'het is niet echt slim De joker is niet de enige gek Wie zal alles voor je doen Opbaren andere leugen Denken '' bout een leven van misdaad 'Cos dat is wat ik moet doen Om mij van u af Instrumentaal. Liefhebbers, Ik weet dat je had een paar Maar verberg je hart onder de dekens En vertel 'em ze de enige En anderen, ze weten Wat ik doormaak En het is een-moeilijk om een minnaar Als je zegt dat je alleen in het voor de lol Spelen met de koningin van de harten Wetende dat is niet echt slim De joker is niet de enige gek Wie zal alles voor je doen Spelen met de koningin van de harten En wetende dat is niet echt slim De joker is niet de enige gek Wie zal alles voor je doen En het aanleggen van een leugen Denken '' bout een leven van misdaad 'Cos dat is wat ik moet doen Om mij van u af K-Rosetrack 5 De brief die Johnny Walker Read Johnny Walker zat aan een tafel in een bar, opvang zijn eigen zaken Drinken zijn naamgenoot goud op de rotsen, dronken, te dronken om te zorgen Wanneer een meisje in de bar liep naast hem en dit is wat ze zei Ze zei: een vrouw kwam door en liet een brief voor u, dit is wat de brief zegt Beste John, dan John, kom alsjeblieft naar huis Ik heb je liefde nodig en de kinderen wat ze moeten worden gevoed En John, als je niet snel terug I'll Be Gone Ja, dat is wat de brief zegt De brief dat Johnny Walker gelezen Toen John, stond hij op van de tafel Langzaam liep hij buiten Hij dacht aan zijn vrouw en kleine kinderen terug naar huis En hoe zijn drinken had geruïneerd hun leven Toen John Hij strompelde weg in de straatlantaarn En een visie vulde zijn arme, arme hart met angst Want het was hem liggen dronken daar in de goot Geklemd in zijn hand de brief dat Johnny Walker gelezen En dit is wat er gezegd Beste John, dan John, kom alsjeblieft naar huis Ik heb je liefde nodig en de kinderen wat ze moeten worden gevoed En John, als je niet snel terug I'll Be Gone Ja, dat is wat de brief zegt De brief dat Johnny Walker gelezen Beste John, dan Johnny Please Come Home Ik heb je liefde nodig en de kinderen wat ze moeten worden gevoed K-Rose Track 6 One Step Forward Je hield me opgehouden me down Maakte me gek dan ben je bracht me in de buurt Waren mijn duisternis en mijn licht Je was mijn blindheid en mijn site Waren mijn schuilplaats en mijn storm Maakte mijn koud dan je maakte me warm Je was mijn koorts en mijn genezing Lieten me twijfelen en je maakte me zorgen Een stap vooruit en twee stappen terug Niemand krijgt te ver als dat Een stap vooruit en twee stappen terug Dit soort van dans kan nooit lang Je was mijn hoop en mijn angst Je was mijn lach en mijn traan Waren mijn lot en mijn geloof Hield me in beweging en je maakte me op te wachten Waren mijn zwakheid en mijn kracht Je was de doorn in de bloem Je was mijn zon en de regen Ik voelde me zo goed Brough zoveel pijn Een stap vooruit en twee stappen terug Niemand krijgt te ver als dat Een stap vooruit en twee stappen terug Dit soort van dans kan nooit lang En we nooit echt voor elkaar bestemd We waren nooit bedoeld om het laatst In de jaren dat we dansten samen Elke stap voorwaarts hebben we twee stappen terug Elke stap voorwaarts hebben we twee stappen terug Een stap vooruit en twee stappen terug Niemand krijgt te ver als dat Een stap vooruit en twee stappen terug Dit soort van dans kan nooit lang Een stap vooruit en twee stappen terug Niemand krijgt te ver als dat Een stap vooruit en twee stappen terug Dit soort van dans kan nooit lang K-Rose track 7 Grazy Ik ben gek op Gek voor gevoel zo eenzaam Ik ben gek op Gek voor gevoel zo blauw Ik weet Je zou me zo lang als je wilde Dan op een dag Laat mij voor iemand nieuw Zorgen Daarom laat ik me zorgen te maken Vraagt u zich af Wat in de wereld heb ik gedaan Gek Om te denken dat mijn liefde kon je houd Ik ben helemaal gek op huilen Ik ben gek om te proberen Ik ben helemaal gek op je lief K-Rose track 8 Drie sigaretten in de asbak Twee sigaretten in een asbak Mijn liefde en ik in een klein cafe Dan is een vreemdeling langs kwam En alles ging mis Nu is er drie sigaretten in de asbak Ik keek haar hem van mij En zijn liefde is niet langer mijn eigen Nu zijn ze verdwenen, en ik zit alleen En let op een sigaret wegbranden Ik keek haar hem van mij En zijn liefde is niet langer mijn eigen Nu zijn ze verdwenen, en ik zit alleen En let op een sigaret wegbranden K-Rose track 9 Bed Of Roses Ze heette een scharlaken vrouw door het volk Wie zou naar de kerk gaan, maar liet me in de straat Met geen ouders van mijn eigen, ik had nooit een huis En een achttien jaar oude jongen heeft te eten Vond ze me buiten op een zondagochtend Het nemen van geld van een man die ik niet wist Ze nam me in en veegde mijn kindertijd Een vrouw van de straten van deze Lady Rose Dit bed van rozen, dat ik lag op Waar ik was geleerd om een man te zijn Dit bed van rozen waar ik woon Is de enige soort liefde Ik begrijp Ze was een knappe vrouw slechts vierendertig Wie was gesproken in de stad door zeer weinig Ze slaagde erin een late avond business Zoals de meeste van de stad wilde dat ze zouden kunnen doen En ik leerde al de dingen die een man zou moeten weten Van een vrouw niet worden goedgekeurd Ik denk dat Maar zij stierf wetende dat ik echt van haar hield Uit bramenstruik leven bush, pakte ik een roos K-Rose track 10 Maak de wereld Go Away Maak de wereld weg te gaan En krijg als mijn schouder Zeggen dat de dingen die je gebruikt om te zeggen En maak de wereld weg te gaan Weet je nog toen je me lief? Voordat de wereld nam mij weg Als je dan vergeef me En maak de wereld weg te gaan Maak de wereld weg te gaan En krijg het van mijn schouder Zeggen dat de dingen die je gebruikt om te zeggen En maak de wereld weg te gaan Het spijt me als ik je pijn gedaan Ik maak het goed met de dag Zeg me dat je van me houdt En maak de wereld weg te gaan Maak de wereld weg te gaan En krijg als mijn schouder Zeggen dat de dingen die je gebruikt om te zeggen En maak de wereld weg te gaan Zeggen dat de dingen die je gebruikt om te zeggen En maak de wereld weg te gaan K-Rose Track 11 Mama Don't Let Your Babies Grow Up To Be Cowboys Cowboys is niet makkelijk om lief te hebben en ze zijn moeilijker vast te houden Ze liever geven je een liedje dan diamanten of goud Lone Star gespen en oude vervaagde Levi's En elke nacht begint een nieuwe dag Als je niet begrijpt hem, en hij niet jong sterven Hij zal waarschijnlijk gewoon rijden Mamas, don't let je baby's groeien om cowboys Niet laten 'em pick guitars of hen oude vrachtwagens rijden Laat 'em zijn artsen en advocaten, en dergelijke Mamas niet laat uw baby's groeien om cowboys 'Omdat ze nooit thuis te blijven en ze zijn altijd alleen Zelfs met iemand die ze de liefde Cowboys, zoals rokerige oude zwembad kamers en duidelijk mountain 's ochtends Beetje warm puppies en kinderen en meisjes van de nacht Hen die niet weten hem niet zoals hij en hen dat te doen Soms niet weten hoe hem te nemen Hij is niet verkeerd, hij is gewoon anders, maar zijn trots zal hem niet laten Dingen doen om u te laten denken dat hij het recht Mamas, don't let je baby's groeien om cowboys Niet laten 'em pick guitars of hen oude vrachtwagens rijden Laat 'em zijn artsen en advocaten, en dergelijke Mamas niet laat uw baby's groeien om cowboys 'Omdat ze nooit thuis te blijven en ze zijn altijd alleen Zelfs met iemand die ze de liefde K-Rose track 12 Altijd willen Jouw. Altijd willen u, maar nooit met je Maakt het moeilijk om Face Tomorrow want ik Weet dat ik je weer te willen Altijd je lief, maar nooit je aanraken Soms kwetst me bijna meer dan ik kan staan Ik zou beter af zijn als ik weg en nog nooit gedraaid Naar je keek voor de tweede keer 'Want ik echt mijn leven was alles bij elkaar tot je ogen ontmoeten de mijne En daar zeg ik een verlangen en een gevoel cross De kamer die je voelde voor mij Wou dat ik een manier om te weten was dat de dingen die we hadden in Geest kan nooit worden Altijd willen u, maar nooit met je Maakt het moeilijk om Face Tomorrow want ik Weet dat ik je weer te willen Altijd je lief, maar nooit je aanraken Soms kwetst me bijna meer dan ik kan staan K-Rose Track Al mijn ex woont in Texas, Al mijn ex woont in Texas, En Texas is een plaats waar ik zou dolgraag zijn. Maar al mijn ex woont in Texas En dat is waarom ik mijn hoed in Tennessee hangen. Rosanna's in Texarcana; wilde dat ik haar bezem duwen, En zoete Ilene in Abilene, ze vergeten dat ik hing de maan, En Allison in Galveston een of andere manier verloor haar verstand, En Dimples die nu woont in Tempel Kreeg het recht lookin 'voor mij. Al mijn ex woont in Texas, En Texas is een plaats waar ik zou dolgraag zijn. Maar al mijn ex woont in Texas En dat is waarom ik mijn hoed in Tennessee hangen. Ik herinner me dat oude Frio rivier, waar ik geleerd om te zwemmen. En het doet denken aan een andere tijd waar ik droeg mijn welkom dun. Mijn transcendente meditatie, ga ik er elke nacht, Maar ik heb altijd terugkomen bij mezelf Lang voordat daglicht. Al mijn ex woont in Texas, En Texas is een plaats waar ik zou dolgraag zijn. Maar al mijn ex woont in Texas En dat is waarom ik mijn hoed in Tennessee hangen. K-Rose track 13 I love de regenachtige nacht Sommige mensen denken dat ik hidin ', Het is al geruchten dat ik stierf, Maar ik ben levend en wel in Tennessee. Nou, ik hou van een regenachtige nacht Ik hou van een regenachtige nacht Ik ben dol op de donder te horen Bekijk de bliksem Wanneer het licht op de hemel Je weet het maakt me een goed gevoel Nou, ik hou van een regenachtige nacht Het is zo'n mooi gezicht Ik hou van de regen voelt Op mijn gezicht Proef de regen op mijn lippen In de Moonlight Shadow Douches gewassen Al mijn zorgen weg Ik word wakker op een zonnige dag 'Want ik hou van een regenachtige nacht Ja, ik hou van een regenachtige nacht Nou, ik hou van een regenachtige nacht Nou, ik hou van een regenachtige nacht Ooh-ooh .. Ik hou van een regenachtige nacht Ik hou van een regenachtige nacht Ik ben dol op de donder te horen Bekijk de bliksem Wanneer het licht op de hemel Je weet het maakt me een goed gevoel Nou, ik hou van een regenachtige nacht Het is zo'n mooi gezicht Ik hou van de regen voelt Op mijn gezicht De smaak van de regen op mijn lippen In het maanlicht schaduwen Zet een lied In dit hart van mij Zet een glimlach op mijn gezicht elke keer Cos Ik hou van een regenachtige nacht Ja, ik hou van een regenachtige nacht Ooh, ik hou van een regenachtige nacht Ja, ik hou van een regenachtige nacht Ooh-ooh .. Instrumentaal. Douches gewassen Al mijn zorgen weg Ik word wakker op een zonnige dag 'Want ik hou van een regenachtige nacht Ja, ik hou van een regenachtige nacht Nou, ik hou van een regenachtige nacht Ik hou van een regenachtige nacht Nou, ik hou van een regenachtige nacht Je kan het zien in mijn ogen Ja, ik hou van een regenachtige nacht Nou, het maakt me hoog Ooh, ik hou van een regenachtige nacht Je weet dat ik doe, ja, ja Ik hou van een regenachtige nacht Ik hou van een regenachtige nacht Je kan het zien in mijn ogen
Geplaatst: 31 december 201014 jaren comment_1778715 Beide topics samengevoegd. Ik geef je weinig kans met dit topic, want iedereen kan de liedjes vertalen met Google Translate. Ik gooi er geen slotje op, in plaats daarvan zeg ik je dat je beter gewoon kunt stoppen. Bespaart jou werk, dat niet nodig is.
Geplaatst: 31 december 201014 jaren Auteur comment_1778728 Wat is eigelijks het Nut hier van? De vertaling klopt niet Een tip: Leer engels Als jij het zo goed kan doe het dan lekker zelf! En ik denk niet dat dit veel met gta te maken heeft, oke het is een nummer van gta maar het hoort meer thuis op een vertaal site. ( ik kan ook tegen jou zeggen: leer nederlands, want je gebruikt geen punten maar dat doen wij toch ook niet... Klopt ben beter in Engels dan in nederlands... Vergeet altijd de punt als ik snel wil typen, maar dat maakt niet zoveel uit. . Maken julie dat toch lekker zelf bedweeters!!!!
Geplaatst: 31 december 201014 jaren comment_1778813 Als je nou eens terzake komt en gewoon de waarheid spreekt door te zeggen dat je dit gewoon met een translater hebt vertaald... Ik begrijp dat je dit met een goed doel probeert te doen, maar het klopt gewoon van geen kanten. En zeg nou zelf, iedereen leert Engels lezen en schrijven vanaf de basisschool ( tenzij je een leerachterstand hebt natuurlijk. ) Daarom vind ik het ook nutteloos om een songtekst te vertalen, en als je het doet... doe het dan goed, en zonder fouten. Daarnaast moet je niet boos worden als je aanwijzingen krijgt van je mede-leden, want misschien valt er nog iets te veranderen.
Geplaatst: 31 december 201014 jaren Auteur comment_1778848 als je kijkt op pagina 1 zegde ik ik heb google vertalen gebruikt
Geplaatst: 1 januari 201114 jaren comment_1778893 als je kijkt op pagina 1 zegde ik ik heb google vertalen gebruikt Wat is het nut dan van dit topic aangezien het een feit is dat iedereen Google kan gebruiken.
Geplaatst: 2 januari 201114 jaren comment_1779386 Maar bekijk het eens van de andere kant: Engelstalige liedjes vertalen naar het Nederlands levert soms geniale teksten op. Het past dan vaak voor geen meter in de melodie, maar het is gewoon grappig tijdverdrijf. Omgekeerd kan natuurlijk ook: Nederlandse teksten vertalen naar het Engels. Ik vind het wel een grappig idee, het is alleen jammer dat het zo slecht is uitgewerkt. Misschien een schopje naar Beeld & Geluid overwegen? Daar is er misschien best een leuk project omheen te verzinnen.
Geplaatst: 2 januari 201114 jaren comment_1779505 Nee, dat vind ik het niet waard. Als de topicstarter ook nog op deze manier andere leden behandeld, heb ik geen zin om dit topic open te laten. Als iemand zich genoodzaakt voelt om het zelf te vertalen (zoals Silverbyte zegt, kan dat best leuk zijn), dan kan je altijd een topic openen in Beeld & Geluid. Wanneer je alle songteksten van WikiGTA of een andere site kopieert en vervolgens in Google Translate gooit, vind ik dat geen topic waard. Ik sluit het nu omdat de topicstarter zich niet weet te gedragen, evenals overigens andere leden in dit topic. Als iemand zijn mening over jouw topic zegt, en dat is negatief, moet je dat accepteren.
Hallo
ik heb alle liedjes van K-Rose van gta san andreas vertaald
Er zijn wel een paar fouten in met de lidwoorden Ze zijn grangschikt zoals je de teksten
opzoekt
K-Rose Track 1
Hier komt Amos
ja
Nu Amos Mozes was een cajun
Hij leefde door verdiept zich in het moeras
En gejaagd alligator voor een levende
Hij had gewoon knock ' in het hoofd met een stomp
De Louisiana wet is gonna Getcha, Amos
Het is niet legaal jagen alligator in moeras het, jongen
Nu kan iedereen de schuld zijn oude man
Voor Makin 'hem betekenen als een slang
Toen Amos Mozes was een jongen
Zijn vader zou hem gebruiken voor Alligator aas
Bind een touw om zijn middel en gooide hem in het moeras
Ha ... ha ... ha ...
Alligator aas in de Louisiana Bayou
Over vijfenveertig minuten ten zuidoosten van Thibodeaux, Louisiana
Leefde een man genaamd Doc Milsap en zijn mooie vrouw Hannah
Nou, ze opgewekt een zoon die kon eten zijn gewicht in kruidenierswaren
Noemde hem na een man van het doek
Noemde hem Amos Moses
Yeah ..
Ha ... ha ...
Nu de mensen in de buurt ten zuiden van Louisiana
Zei Amos was een hel van een man
Hij kon vangen de grootste, de gemeenste alligator
En gebruik gewoon een hand
Dat is alles wat hij kreeg links veroorzaken een alligator beet
Ha ... ha ... ha ...
Linkerarm gegaan schoon te maken aan de elleboog
Nou de sheriff kreeg wind die Amos
Werd in het moeras alligator trappin 'huid
Dus hij sloop in het moeras gaan de jongen te krijgen
Maar hij kwam nooit weer
Nou, ik vraag me af waar de sheriff ging naar Louisiana
Heh ... heh ...
Nou, je kunt er zeker van te verdwalen in de Louisiana Bayou
Leefde een kat genaamd Doc Milsap en zijn mooie vrouw Hannah
Nou, ze opgewekt een zoon die kon eten zijn gewicht in kruidenierswaren
Noemde hem na een man van het doek
Noemde hem Amos Moses
Ga zitten op 'em Amos
Het tellen zoon
Leefde een man genaamd Doc Milsap en zijn mooie vrouw Hannah ...
K-Rose Track 2
Lousina Vrouw, Mississippi Man
Hey Louisiana vrouw Mississippi man komen we samen elke keer als we kunnen
De Mississippi-rivier uit elkaar kan houden ons
Er zit te veel liefde in de Mississippi hart ook liefde veel in dit Louisiana hart
Zie de alligators allemaal een wacht "in de omgeving vroeg of later zijn ze weet dat ik ga proberen
Toen ze golven van de bank niet je weet dat ik weet
Het is afscheid Fishin 'lijn zie je tijdje geleden
Met een Louisiana vrouw wacht 'aan de andere kant
De Mississippi-rivier kijk niet zo breed
Louisiana vrouw Mississippi man ...
Nou ik dacht dat ik had liefgehad, maar ik had nooit
Tot ik was gewikkeld in de armen van een man Mississippi
Toen hij houdt mij dicht het voelt bijna als een andere orkaan net geript voor de kust
Als hij niet kan komen naar mij Ik ga naar hem
Dat Mississippi Heer, ik ben gaan zwemmen
Hey Louisiana vrouw Mississippi man
Nou Mississippi Heer is het een mijl breed en ik moet me aan de andere kant
Mississippi man die ik ben losin 'mijn geest moet uw liefdevolle nog een keer
Ik ga springen in de rivier en ook hier slechte alligatior zwem je te langzaam gaat
Hey Louisiana vrouw Mississippi man ...
Er zit te veel liefde in de Mississippi hart ook liefde veel in dit Louisiana hart
K-Rose track 3
Hey good looking
Zeggen: hey, Good Lookin '. Wat ya Cookin 'kreeg?
Hows over koken iets 'met mij?
Hey, lieve baby. Denk je niet dat misschien
Wij kunnen ons vinden een gloednieuwe recept?
Ik heb een hot rod Ford en een twee dollar bill
En ik weet een plek rechts over de heuvel
Theres soda pop en het dansen is gratis
Dus als je plezier wilt hebben, samen met mij mee
Hey, Good Lookin. wat ya cookin 'kreeg?
Hows over koken iets 'met mij?
Instrumentaal.
Im vrij en klaar, dus we kunnen gaan gestaag.
Hoe gaat het over het opslaan van al je tijd voor mij?
Niet meer lookin '. Ik weet dat ik Cookin 'geweest.
Hows over gestage Keepin 'bedrijf?
Im gonna mijn date boek over het hek gooien,
En een voor me kopen voor vijf of tien cent
Ik hou het tot het vallen met de leeftijd
want ik ben schriftelijk opgesteld "je naam naar beneden op elke pagina.
Zeggen: hey, Good Lookin '. Wat ya Cookin 'kreeg?
Hoe gaat het over koken iets 'met mij?
K-Rose track 4
Queen Of Hearts
Middernacht
En ik ben a-wacht '
Op de twaalf-o-five
Hopin 'het zal me
Gewoon een beetje verder langs de lijn
Maanlicht
Je bent gewoon een verdriet in vermomming
Zal je niet houd mijn hart van Breakin '
Als het slechts voor een zeer korte tijd
Spelen met de koningin van de harten
Knowin 'het is niet echt slim
De joker is niet de enige gek
Wie zal alles voor je doen
Opbaren andere leugen
Denken '' bout een leven van misdaad
'Cos dat is wat ik moet doen
Om mij van u af
Schat, je weet het maakt je boos
Waarom is iedereen tellin 'iedereen
Wat je hebt gedaan
Baby, ik weet het maakt je verdrietig
Maar als ze handin 'uit de heartaches
Je weet dat je om je sommige hebben
Knowin 'het is niet echt slim
Opbaren andere leugen
Om mij van u af
Instrumentaal.
Liefhebbers, Ik weet dat je had een paar
Maar verberg je hart onder de dekens
En vertel 'em ze de enige
En anderen, ze weten
Wat ik doormaak
En het is een-moeilijk om een minnaar
Als je zegt dat je alleen in het voor de lol
Wetende dat is niet echt slim
En wetende dat is niet echt slim
En het aanleggen van een leugen
Om mij van u af
K-Rosetrack 5
De brief die Johnny Walker Read
Johnny Walker zat aan een tafel in een bar, opvang zijn eigen zaken
Drinken zijn naamgenoot goud op de rotsen, dronken, te dronken om te zorgen
Wanneer een meisje in de bar liep naast hem en dit is wat ze zei
Ze zei: een vrouw kwam door en liet een brief voor u, dit is wat de brief zegt
Beste John, dan John, kom alsjeblieft naar huis
Ik heb je liefde nodig en de kinderen wat ze moeten worden gevoed
En John, als je niet snel terug I'll Be Gone
Ja, dat is wat de brief zegt
De brief dat Johnny Walker gelezen
Toen John, stond hij op van de tafel
Langzaam liep hij buiten
Hij dacht aan zijn vrouw en kleine kinderen terug naar huis
En hoe zijn drinken had geruïneerd hun leven
Toen John Hij strompelde weg in de straatlantaarn
En een visie vulde zijn arme, arme hart met angst
Want het was hem liggen dronken daar in de goot
Geklemd in zijn hand de brief dat Johnny Walker gelezen
En dit is wat er gezegd
Beste John, dan John, kom alsjeblieft naar huis
En John, als je niet snel terug I'll Be Gone
Ja, dat is wat de brief zegt
De brief dat Johnny Walker gelezen
Beste John, dan Johnny Please Come Home
K-Rose Track 6
One Step Forward
Je hield me opgehouden me down
Maakte me gek dan ben je bracht me in de buurt
Waren mijn duisternis en mijn licht
Je was mijn blindheid en mijn site
Waren mijn schuilplaats en mijn storm
Maakte mijn koud dan je maakte me warm
Je was mijn koorts en mijn genezing
Lieten me twijfelen en je maakte me zorgen
Een stap vooruit en twee stappen terug
Niemand krijgt te ver als dat
Dit soort van dans kan nooit lang
Je was mijn hoop en mijn angst
Je was mijn lach en mijn traan
Waren mijn lot en mijn geloof
Hield me in beweging en je maakte me op te wachten
Waren mijn zwakheid en mijn kracht
Je was de doorn in de bloem
Je was mijn zon en de regen
Ik voelde me zo goed Brough zoveel pijn
En we nooit echt voor elkaar bestemd
We waren nooit bedoeld om het laatst
In de jaren dat we dansten samen
Elke stap voorwaarts hebben we twee stappen terug
Elke stap voorwaarts hebben we twee stappen terug
K-Rose track 7
Grazy
Ik ben gek op
Gek voor gevoel zo eenzaam
Ik ben gek op
Gek voor gevoel zo blauw
Ik weet
Je zou me zo lang als je wilde
Dan op een dag
Laat mij voor iemand nieuw
Zorgen
Daarom laat ik me zorgen te maken
Vraagt u zich af
Wat in de wereld heb ik gedaan
Gek
Om te denken dat mijn liefde kon je houd
Ik ben helemaal gek op huilen
Ik ben gek om te proberen
Ik ben helemaal gek op je lief
K-Rose track 8
Drie sigaretten in de asbak
Twee sigaretten in een asbak
Mijn liefde en ik in een klein cafe
Dan is een vreemdeling langs kwam
En alles ging mis
Nu is er drie sigaretten in de asbak
Ik keek haar hem van mij
En zijn liefde is niet langer mijn eigen
Nu zijn ze verdwenen, en ik zit alleen
En let op een sigaret wegbranden
Ik keek haar hem van mij
En zijn liefde is niet langer mijn eigen
Nu zijn ze verdwenen, en ik zit alleen
En let op een sigaret wegbranden
K-Rose track 9
Bed Of Roses
Ze heette een scharlaken vrouw door het volk
Wie zou naar de kerk gaan, maar liet me in de straat
Met geen ouders van mijn eigen, ik had nooit een huis
En een achttien jaar oude jongen heeft te eten
Vond ze me buiten op een zondagochtend
Het nemen van geld van een man die ik niet wist
Ze nam me in en veegde mijn kindertijd
Een vrouw van de straten van deze Lady Rose
Dit bed van rozen, dat ik lag op
Waar ik was geleerd om een man te zijn
Dit bed van rozen waar ik woon
Is de enige soort liefde Ik begrijp
Ze was een knappe vrouw slechts vierendertig
Wie was gesproken in de stad door zeer weinig
Ze slaagde erin een late avond business
Zoals de meeste van de stad wilde dat ze zouden kunnen doen
En ik leerde al de dingen die een man zou moeten weten
Van een vrouw niet worden goedgekeurd Ik denk dat
Maar zij stierf wetende dat ik echt van haar hield
Uit bramenstruik leven bush, pakte ik een roos
K-Rose track 10
Maak de wereld Go Away
Maak de wereld weg te gaan
En krijg als mijn schouder
Zeggen dat de dingen die je gebruikt om te zeggen
En maak de wereld weg te gaan
Weet je nog toen je me lief?
Voordat de wereld nam mij weg
Als je dan vergeef me
En krijg het van mijn schouder
Het spijt me als ik je pijn gedaan
Ik maak het goed met de dag
Zeg me dat je van me houdt
En krijg als mijn schouder
K-Rose Track 11
Mama Don't Let Your Babies Grow Up To Be Cowboys
Cowboys is niet makkelijk om lief te hebben en ze zijn moeilijker vast te houden
Ze liever geven je een liedje dan diamanten of goud
Lone Star gespen en oude vervaagde Levi's
En elke nacht begint een nieuwe dag
Als je niet begrijpt hem, en hij niet jong sterven
Hij zal waarschijnlijk gewoon rijden
Mamas, don't let je baby's groeien om cowboys
Niet laten 'em pick guitars of hen oude vrachtwagens rijden
Laat 'em zijn artsen en advocaten, en dergelijke
Mamas niet laat uw baby's groeien om cowboys
'Omdat ze nooit thuis te blijven en ze zijn altijd alleen
Zelfs met iemand die ze de liefde
Cowboys, zoals rokerige oude zwembad kamers en duidelijk mountain 's ochtends
Beetje warm puppies en kinderen en meisjes van de nacht
Hen die niet weten hem niet zoals hij en hen dat te doen
Soms niet weten hoe hem te nemen
Hij is niet verkeerd, hij is gewoon anders, maar zijn trots zal hem niet laten
Dingen doen om u te laten denken dat hij het recht
Mamas, don't let je baby's groeien om cowboys
Niet laten 'em pick guitars of hen oude vrachtwagens rijden
Laat 'em zijn artsen en advocaten, en dergelijke
Mamas niet laat uw baby's groeien om cowboys
'Omdat ze nooit thuis te blijven en ze zijn altijd alleen
Zelfs met iemand die ze de liefde
K-Rose track 12
Altijd willen Jouw.
Altijd willen u, maar nooit met je
Maakt het moeilijk om Face Tomorrow want ik
Weet dat ik je weer te willen
Altijd je lief, maar nooit je aanraken
Soms kwetst me bijna meer dan ik kan staan
Ik zou beter af zijn als ik weg en nog nooit gedraaid
Naar je keek voor de tweede keer
'Want ik echt mijn leven was alles bij elkaar tot je ogen ontmoeten de mijne
En daar zeg ik een verlangen en een gevoel cross
De kamer die je voelde voor mij
Wou dat ik een manier om te weten was dat de dingen die we hadden in
Geest kan nooit worden
Altijd willen u, maar nooit met je
Maakt het moeilijk om Face Tomorrow want ik
Weet dat ik je weer te willen
Altijd je lief, maar nooit je aanraken
Soms kwetst me bijna meer dan ik kan staan
K-Rose Track
Al mijn ex woont in Texas,
En Texas is een plaats waar ik zou dolgraag zijn.
Maar al mijn ex woont in Texas
En dat is waarom ik mijn hoed in Tennessee hangen.
Rosanna's in Texarcana; wilde dat ik haar bezem duwen,
En zoete Ilene in Abilene, ze vergeten dat ik hing de maan,
En Allison in Galveston een of andere manier verloor haar verstand,
En Dimples die nu woont in Tempel
Kreeg het recht lookin 'voor mij.
Ik herinner me dat oude Frio rivier, waar ik geleerd om te zwemmen.
En het doet denken aan een andere tijd waar ik droeg mijn welkom dun.
Mijn transcendente meditatie, ga ik er elke nacht,
Maar ik heb altijd terugkomen bij mezelf
Lang voordat daglicht.
K-Rose track 13
I love de regenachtige nacht
Sommige mensen denken dat ik hidin ',
Het is al geruchten dat ik stierf,
Maar ik ben levend en wel in Tennessee. Nou, ik hou van een regenachtige nacht
Ik hou van een regenachtige nacht
Ik ben dol op de donder te horen
Bekijk de bliksem
Wanneer het licht op de hemel
Je weet het maakt me een goed gevoel
Nou, ik hou van een regenachtige nacht
Het is zo'n mooi gezicht