Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

een over plaatsing van hard drive

Hoi

Ik ga mijn harddrive er uit hallen en voor een nieuwe van een tera maar alls je de savegames over zet naar die harddrive kan je die dan nog draaien met de trofhien the halen ? en kan je want ik weet dat niet zeker of je nog op je oude account kan ? ( op die nieuwe harddrive)

Featured Replies

Hoi

Ik ga mijn harddrive er uit hallen en voor een nieuwe van een tera maar alls je de savegames over zet naar die harddrive kan je die dan nog draaien met de trofhien the halen ? en kan je want ik weet dat niet zeker of je nog op je oude account kan ? ( op die nieuwe harddrive)

Je bedoelt je PSN account he? Ja dat kan :D en die savegames kan ook maar van trophies weet ik niet :S

Is een terabyte niet overdreven veel? :7 Weet overigens wel dat je een laptop HDD nodig hebt, van 2.5" dus.

• Author

Is een terabyte niet overdreven veel? emo.gif Weet overigens wel dat je een laptop HDD nodig hebt, van 2.5" dus.

BiglifeRPG bedankt maar nu nog de trophy's

en hayte michien vind jij het over dreven maar ik will dat mijn ps3 tje niet allweer vol is want deze moet er permanent in blijven

Staan de trophies niet in de database van Sony? Het lijkt me sterk dat ze op je harde schijf bewaard worden.

Verplaatst naar Consoles & Game Events.

Staan de trophies niet in de database van Sony? Het lijkt me sterk dat ze op je harde schijf bewaard worden.

Verplaatst naar Consoles & Game Events.

Inderdaad. Doordat mijn PS3 kapot ging, was ik al mijn bestanden kwijt, inclusief savegames. Als je echter met je nieuwe HDD/PS3 inlogt met het account, worden alle throphies opgehaald op het internet. Je moet ze wel synchroniseren voordat ze online worden opgenomen door de database van Sony. Dus dat even doen, voordat je de HDD vervangt. :)

Edited by Velaro