January 1, 201115 yr Hey, ik maak graag mix'en van liedjes met Virtual DJ. Ik ben al redelijk gevorderd, maar ik zoek nog wat overgangen en titels van goede dance/housemuziek De muziek in een lijst zetten, en geen posten met 1 of 3 titels. Greetz, MJ_Forever
January 1, 201115 yr Hey, ik maak graag mix'en van liedjes met Virtual DJ. Ik ben al redelijk gevorderd, maar ik zoek nog wat overgangen en titels van goede dance/housemuziek De muziek in een lijst zetten, en geen posten met 1 of 3 titels. Greetz, MJ_Forever Met house kan je gwn om de 8 tellen je crossfader overgooien en je hebt een overgang.
January 2, 201115 yr Author Dus je wilt zelf mixen maken met kant en klare overgangen? Nee ik zoek hoe je nog goede overgangen kunt maken...
January 3, 201115 yr gewoon geen house maar HARDSTLYE :Y Alhoewel ik voor 100% achter je mening sta is het probleem er dat niet iedereen zich in onze muzieksmaak interresseert. @ MJ Forever, Gewoon veel oefenen. Met VDJ zul je veel zelf moeten beatmatchen aangezien de "Sync" knop nogal waardeloos is. Gebruik ook geen radio edits, maar volledige tracks. Edited January 3, 201115 yr by S-te-Fan
Hey, ik maak graag mix'en van liedjes met Virtual DJ.
Ik ben al redelijk gevorderd, maar ik zoek nog wat overgangen en titels van goede dance/housemuziek
De muziek in een lijst zetten, en geen posten met 1 of 3 titels.
Greetz,
MJ_Forever