Jump to content
Geplaatst:
comment_1779635

Ik heb dus een nieuw model gemaakt , die woud ik ingame zetten met med , ik klikte op new object ( of wat er ook staat ) bij het invoegen van de dff ging niks mis , ik zag mijn model zonder texture , toen ik mijn texture woud invoegen , crashte med, dit gebeurd steeds, wat moet ik er aan doen?

Ik run med en txd workshop alle 2 als administrator en windows xp combaliteit modus

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1779829

Kan je niet gewoon je object manueel toevoegen aan de IDE file? Zo moeilijk is dat heus niet.

objs
#andere objecten staan hierboven
#objectid, naamdff, naamtxd, drawdistance, flags - dus bv:
18631, MijnDFF, MijnTXD, 300, 128
end

Geplaatst:
comment_1779905

Kan je niet gewoon je object manueel toevoegen aan de IDE file? Zo moeilijk is dat heus niet.

objs
#andere objecten staan hierboven
#objectid, naamdff, naamtxd, drawdistance, flags - dus bv:
18631, MijnDFF, MijnTXD, 300, 128
end

Dat is wel mogelijk, alleen dan kan je met Med de map van San Andreas niet meer laden tenzij je iedere keer weer die txd uit de ide weghaalt.

Ik heb dit probleem zelf namelijk ook.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1780315

Kan je niet gewoon je object manueel toevoegen aan de IDE file? Zo moeilijk is dat heus niet.

objs
#andere objecten staan hierboven
#objectid, naamdff, naamtxd, drawdistance, flags - dus bv:
18631, MijnDFF, MijnTXD, 300, 128
end

Edit:

Crasht med nog -,-

Bewerkt: door davedavy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.