Geplaatst: 2 januari 201114 jaren comment_1779816 Wie speelde vroeger nou niet als kind met een zelfgemaakt zwaardje ( of gewoon speelgoed ) als een ridder. Nu heb je een kans in San Andreas om als ridder te spelen Middeleeuws Zwaard.rar Veel plezier met de mod GRoete danny18 Ik was ondertussen even bezig met een schild... die een horloge zou moeten vervangen, heb hem gerigt aan een bot (wat ook niet lukte) maar toen ik doe goeie horloge om wou doen liep het spel vast... Hier de schild in 3ds max: Bewerkt: 2 januari 201114 jaren door danny18
Geplaatst: 2 januari 201114 jaren comment_1779929 ziet er wel leuk uit, ook goede keuze voor textures.
Geplaatst: 3 januari 201114 jaren Auteur comment_1780215 Nice! Maak je ook een riddder/musketier-outfit? thnx allemaal voor de reacties @Dotz:Ik was al met zoiets bezig, alleen het is niet zo makkelijk vind ik... zoveel rondingen
Wie speelde vroeger nou niet als kind met een zelfgemaakt zwaardje ( of gewoon speelgoed
) als een ridder.
Nu heb je een kans in San Andreas om als ridder te spelen
Middeleeuws Zwaard.rar
Veel plezier met de mod
GRoete danny18

Ik was ondertussen even bezig met een schild... die een horloge zou moeten vervangen, heb hem gerigt aan een bot (wat ook niet lukte) maar toen ik doe goeie horloge om wou doen liep het spel vast...
Hier de schild in 3ds max:
Bewerkt: door danny18