GTA GUY Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 OWN SPEURTOCHTIn welke cel zat Sweet? 13 11 Je kunt in San Andreas 2 wapens in elke hand houden. Dit heb ik al bij het pistool. Maar hoe wordt je beter met zo'n micro- smg. Ik heb de Ammu - Nation challenge al 3 á 4 keer gedaan. Maar de skill blijft hetzelfde. Zou iemand mij kunnen helpen ? :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 schiet op banden van auto's, dan gaat ie snel omhoog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Van de SMG kun je geen 2 wapens hebben. Dit is alleen maar bij de Tec 9, Mircro MP5, Pistool en Sawn-Off Shotgun. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA GUY Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 De micro - mp5 bedoel ik. Maar bij Ammu - Nation staat ie onder smg !!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Ja,ik deed gangwars om met deze wapen skils bij te hebben. Dan gaat het nog redelijk vlotjes. En gewoon iedereen afknallen die je tegenkomt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 als je met codes speelt moet je in een club gaan zitten (op het podium) en iedereen neerknallen. Als je dan een ster krijgt komt er steeds politie binnen die kan je steeds heel simpel afknallen. Je raakt snel door munitie heen maar daarvoor heb je codes... Ga gewoon net zo lang door totdat je in iedere hand 1 wapen kan houden. Zo heb ik het gedaan op Playstation. veel suc6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 (bewerkt) Ik ben bij elk wapen hitman. Ik heb het zo gedaan: Gewoon op alles en iedereen knallen,zo had ik in een korte tijd hit man met elk wapen. Zo gaat je skill snel omhoog. Bewerkt: 30 juni 2005 door *****MARCO***** Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Je moet niet raak schieten om skill bij te krijgen B) , ik schoot eens in de lucht en kreeg ook skill bij. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA GUY Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Bedankt voor alle reacties , ga deze uiteraard proberen. P.s. ben geen cheater!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Ene Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 (bewerkt) P.s. ben geen cheater!! Ik ook niet, behalve als ik cheats gebruikt :P .... Maar als je als skill krijgt zonder te raken kun je ook gewoon een poos omhoog schieten kost ook alleen munitie Bewerkt: 30 juni 2005 door Die Ene Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Ik deed dat altijd tegen politie, dan gaat die ook snel omhoog :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Had mijn Machine Pistol skill, snel vol! Liep gewoon over straat, en iedereen afknallen dan maar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MadMike Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Als je die schiet oefeningen bij Ammu Nation doet krijg je ook 2 wapens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Je kan bij de amunation in los santos ook goed leren schieten door zo bewegende machine met zo nagemaakte mens kappot te schieten daar krijg je volgens mij wat geld en je wapen skill gaat omhoog. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eXperion Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Ik deed het op de motor gewoon langzaam de mensjes af te laten knallen, alleen als je veel sterretjes hebt en je kan het niet meer aan, save het dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.