January 3, 201115 yr Weten jullie een goede manier/plek om een vrouw te kidnappen? (voor die ene trophy) Daarmee bedoel ik dus zonder gezien te worden.
January 3, 201115 yr Loop is rond, buiten een stadje, tot je een vrouw tegenkomt, of ga is wat huizen/kamers binnen, en als niemand je kan zien, werp je je lasso. Sowieso kan je wel redelijk ongestraft een lasso naar iemand gooien, als er maar niet te veel mensen in de buurt zijn.
January 3, 201115 yr Author Bedankt, ik heb een vrijwilliger gevonden. Edit: En de trophy is binnen! Zag er niet echt realistisch uit, ze ontplofte gewoon. Edited January 3, 201115 yr by Revo_
January 7, 201115 yr of die vrouwen van die overvallen koetsen die als lokaas werken eerst paar bandieten aanvallen daarna die vrouw lassoën naar het spoor brengen klaar is kees!
January 25, 201115 yr Ik gebruikte Jenny uit de Jenny's Faith Stranger Side Mission. Niemand kent haar dus je krijgt geen verlies op Honor. Doe dit pas nadat je haar Medicine gaf. Ik lag haar neer bij de McFarlane's Ranch
Weten jullie een goede manier/plek om een vrouw te kidnappen? (voor die ene trophy) Daarmee bedoel ik dus zonder gezien te worden.