January 3, 201115 yr Die sterretjes met een nummer erin, naast je naam, zijn dat ranks? Zo ja, hoe kom je op een hogere rank?
January 3, 201115 yr Dat zijn inderdaad de rangen van GTA IV Op deze pagina vindt je meer info over de multiplayer modes waar je veel geld voor krijgt.
January 3, 201115 yr Je kunt een hogere rank behalen door zoveel mogelijk multiplayermodus te spelen. Voornamelijk Hangman's NOOSE, Bomb da Base II of Deal Breaker zijn erg handig om snel geld te verdienden, waardoor je dus uiteindelijk zodoende een hogere rank krijgt.
January 3, 201115 yr Let er wel op dat je ranked matches speelt, anders verdien je helemaal niks. Ik speel geregeld online, maar sta nog immer op niveau 0
January 3, 201115 yr Author Let er wel op dat je ranked matches speelt, anders verdien je helemaal niks. Ik speel geregeld online, maar sta nog immer op niveau 0 Dat was dus mijn probleem.
Die sterretjes met een nummer erin, naast je naam, zijn dat ranks? Zo ja, hoe kom je op een hogere rank?