December 19, 200322 yr IK wil graag GTA3 NL mod donwloaden op een website staat het adres van die pagina maar hij kan die pagina niet vinden. Waar kan ik hem dus downloaden (naja ik vraag di nie omdak slecht ben in engels want ik allemaal negens en tienen! ervoor :lol: ) Maar Nederlands is gewoon makkelijk.
December 19, 200322 yr Ik heb hem! Alleen ik kan de makers nergens vinden! Ik neem aan dat ze er niks meer aan doen dus ik plaats het deze week!
December 7, 200520 yr Sorry voor de enorme bump, maar ik wil die mod ook! En nu de regels zijn gewijzigd mag je wel een link neer zetten met betrekking tot het topic. Maar wil iemand de link hier neer zetten, met Google heb ik al gezocht.
December 26, 200520 yr zo'n mod had ik vroeger ook, ik zal wel ff zoeken, en als ik kan vinden, dan plaats ik uiteraard wel een link edit: helaas, elke gta mod site die ik kende had het niet Edited December 26, 200520 yr by Cpt.Pinguin
February 10, 200620 yr zo'n mod had ik vroeger ook, ik zal wel ff zoeken, en als ik kan vinden, dan plaats ik uiteraard wel een linkedit: helaas, elke gta mod site die ik kende had het niet ok
February 10, 200620 yr zo'n mod had ik vroeger ook, ik zal wel ff zoeken, en als ik kan vinden, dan plaats ik uiteraard wel een link edit: helaas, elke gta mod site die ik kende had het niet ok wtf!? Spam niet zo, en lees de regels nou eens ( dat zal je goed oen ) >>> Door Mark B.: Starkiller, jij spamdt nou ook hoor<<< Edited February 11, 200620 yr by starkiller
June 15, 200620 yr ik heb de mod nu ook alleen het probleem is dat hij niet werkt als ik ga spelen staat er bovenin "v 1.1" maar alles is precies het zelfde weet iemand waar die map moet staan waar alles geïnstalleerd is
July 9, 200619 yr Weet je wel zeker dat je de juiste taal hebt? Bij GTA VC staat de Nederlandse op de taal Spanish, misschien is dat hier ook zo.
IK wil graag GTA3 NL mod donwloaden op een website staat het adres van die pagina maar hij kan die pagina niet vinden. Waar kan ik hem dus downloaden (naja ik vraag di nie omdak slecht ben in engels want ik allemaal negens en tienen! ervoor
:lol:
)
Maar Nederlands is gewoon makkelijk.