Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Router stuk?

Hi

We hebben sinds vandaag een vaag probleem met onze router. De router (Belkin F5D8233-4) heeft het altijd goed gedaan, maar nu is de wireless connectie opeens stuk. Aan de settings is helemaal niets veranderd.

Geen enkel apparaat (HP laptop, Sony laptop, PSP, PS3) kan het netwerk nog vinden of er verbinding mee maken, zelfs niet als het SSID handmatig wordt ingevoerd. Het rare is dat de connectie met draad nog wel gewoon werkt.

Ik heb intussen al vanalles geprobeert. Router powercyclen, firmware update, fabrieksinstellingen, .. Maar het helpt allemaal niet. Ik ben bang dat de router gewoon stuk is (alweer; een oude US Robotics router ging ook al stuk). Als iemand nog ideeën heeft dan hoor ik die graag, anders ga ik morgen gewoon een nieuwe router halen.

Featured Replies

Heb je de stekker er al een keer uitgehaald en er na een minuut weer in gedaan?

Je kan je modem is herstarten, maar dat zal volgens mij geen enkel effect hebben. Je router is gewoon stuk. :puh:

• Author

Ik zal 'm vanacht een hele nacht uit laten staan, het zou kunnen dat die oververhit is. In de ruimte waar die router staat is het ook altijd ontzettend heet vanwege de vele CV buizen die eronder liggen. Ik heb er niet veel hoop op, maar het is altijd te proberen. :)

dan zou ik sowieso even kijken of de router verplaatst kan worden naar een koelere plek