MSN valt steeds uit. Ja, ik surf draadloos. Maar normaal gezien viel ie slechts 2 keer uit op een avond..Nu om de 5 minuten met piekmomenten dat ie uitvalt om de 30 seconden. Dit is echt vreselijk irritant, dus kan iemand me helpen?
Alvast bedankt!
Mvg,
MP
PS: Als ik op MSN zit download ik niet. Normaal gezien als ik aan P2P-verkeer doe, dan valt m'n MSN constant uit. Maar nu maakt het niet meer uit of ik P2P download of niet, hij blijft uitvallen. Tijdens het MSN-en staan m'n P2P-programma's VOLLEDIG uit, dus aan het P2P-verkeer ligt het alleszins niet.
Hoi,
MSN valt steeds uit. Ja, ik surf draadloos.
Maar normaal gezien viel ie slechts 2 keer uit op een avond..Nu om de 5 minuten met piekmomenten dat ie uitvalt om de 30 seconden. Dit is echt vreselijk irritant, dus kan iemand me helpen?
Alvast bedankt!
Mvg,
MP
PS: Als ik op MSN zit download ik niet. Normaal gezien als ik aan P2P-verkeer doe, dan valt m'n MSN constant uit. Maar nu maakt het niet meer uit of ik P2P download of niet, hij blijft uitvallen. Tijdens het MSN-en staan m'n P2P-programma's VOLLEDIG uit, dus aan het P2P-verkeer ligt het alleszins niet.
Bewerkt: door MegaPilot