Jump to content
Geplaatst:
comment_1781862

Dag GTAgamers. Oorpsronkelijk zou dit een text-based tutorial worden, maar dat vond ik te onduidelijk worden. Vandaar dit experiment met een video tutorial. Ik hoop dat ik een beetje te volgen/verstaan ben.

Ik raad je aan 'm full-screen op YT te bekijken, dan is het het duidelijkst. (Hij is wél in fullHD)

P.S. - Ik heb geen idee hoe ik het nou moest noemen, maar ik geloof dat het een mandala is, haha.

Bewerkt: door matt

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1781875

Op zich is dit een hele mooie tutorial, maar ik heb toch een kritiekpuntje. Je praat namelijk niet echt duidelijk. Het is een beetje mompelend, en daarnaast erg zacht. Ik moest m'n geluid flink opendraaien voor ik de uitleg een beetje kon volgen. Verder is dit natuurlijk een erg standaard mandala (Dat, dus geen mandelaar :clown: ), maar het voldoet voor de basis. Misschien leuk om nog eens een vervolgtutorial te maken, waarin je een wat moeilijkere mandala maakt. :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1781878

Thanks voor de kritiek! Ik was inderdaad al bang dat mensen me niet goed zouden verstaan, dus hier ga ik aan werken. Ik zal de mandelaar fout verbeteren :tu:

Overigens was het doel van de tutorial niet zo zeer een mandala maken, maar eerder laten zien hoe je met actions kunt werken.

Bewerkt: door matt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.