Geplaatst: 5 januari 201114 jaren comment_1781971 Ik kan nergens vinden waar ik kan vragen hoe dit zit met gta sa, dus ik vraag het hier maar-.- Ik heb 300mb geheugen, maar door alle processen blijft daar zon 240 van over. Doet het spel het dan toch ondanks de vereisten van 256mb
Geplaatst: 5 januari 201114 jaren comment_1781975 wat bedoel je met mb? werkgeheugen? in dat geval niet maar ik heb ook een dual core e5200 @ 2,5GHz met een Geforce G100 en na de patches loopt ie ook goed (op low). maar een x1300 is echt te zwak ja
Geplaatst: 5 januari 201114 jaren comment_1782151 Ik heb eventjes je bericht verplaatst naar het San Andreas forum, logisch dat het hier thuis hoort en niet in het GTA IV forum. Je zou alleszins eens kunnen beginnen met ons te zeggen welke je videokaart je hebt, want met het geheugen alleen zijn we niet erg veel. Daarbovenop is het ook interessant als je je processor en werkgeheugen geeft. Weet je dit allemaal niet? Download dan even Flitskikker InfoTool, welke je PC specs voor jou opzoekt!
Ik kan nergens vinden waar ik kan vragen hoe dit zit met gta sa, dus ik vraag het hier maar-.-
Ik heb 300mb geheugen, maar door alle processen blijft daar zon 240 van over.
Doet het spel het dan toch ondanks de vereisten van 256mb