Geplaatst: 5 januari 201114 jaren comment_1782159 Ik wil graag een logo voor een radio programma hebben! Het programma heet Lekker Zaterdag. Het moet er modern uit zien! Ben benieuwd wat er komt! Type: Logo Stijl: Modern/Radiostation Grootte: Logo Grootte Voorbeeld: Tekst: Lekker Zaterdag Rand: Evt. Kleuren: Moderne kleuren Dit klinkt misschien allemaal wat vaag, maar als ik de creatievelingen hier hun gedachten op de vrije loop laat gaan komt er altijd wat gaafs uit!
Geplaatst: 5 januari 201114 jaren comment_1782165 Ik wil wel wat proberen. Nog voorkeur voor een symbool dat er in moet, of geen? EDIT: Ik heb het volgende gemaakt, hopelijk vind je het wat.
Geplaatst: 5 januari 201114 jaren comment_1782171 Ik wil het best doen, maar dan moet je wel even een lijstje invullen. Damn you Flitskikker! Bewerkt: 5 januari 201114 jaren door matt
Geplaatst: 5 januari 201114 jaren comment_1782188 Leuk je weer te zien, Niels! Iets minder leuk vind ik het dat je geen gebruik hebt gemaakt van het lijstje dat je bij graphics aanvragen dient te gebruiken. Het lijstje en meer informatie vind je in dit topic. Hier staat ook uitgelegd hoe je het topic kunt laten heropenen. Tot dan gesloten. Edit: Lijstje ontvangen, en daarom weer heropend.
Geplaatst: 5 januari 201114 jaren Auteur comment_1782238 Zo de knetter! Flitskikker die is geweldig Bedankt!
Geplaatst: 5 januari 201114 jaren comment_1782270 Graag gedaan! Drop maar 'n PB als je de bronbestanden/grotere versie wilt hebben.
Ik wil graag een logo voor een radio programma hebben! Het programma heet Lekker Zaterdag.
Het moet er modern uit zien! Ben benieuwd wat er komt!
Type: Logo
Stijl: Modern/Radiostation
Grootte: Logo Grootte
Voorbeeld:
Tekst: Lekker Zaterdag
Rand: Evt.
Kleuren: Moderne kleuren
Dit klinkt misschien allemaal wat vaag, maar als ik de creatievelingen hier hun gedachten op de vrije loop laat gaan komt er altijd wat gaafs uit!