Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1782294

Toen ik dit topic zag staan in het lijstje met nieuwe topics hoopte ik dat iemand een topic had aangemaakt over de game, dát waren nog eens tijden! Is dat filmpje trouwens van jou?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1782312

Toen ik dit topic zag staan in het lijstje met nieuwe topics hoopte ik dat iemand een topic had aangemaakt over de game, dát waren nog eens tijden! Is dat filmpje trouwens van jou?

Ja, ^^

Geplaatst:
comment_1782388

Ziet er wel epic uit! Zou je er ook zo een kunnen maken in 8-bit stijl? Met 8-bit kleurtjes en zonder 3d-effecten zeg maar :puh: ? Dat lijkt me echt geweldig! Je hebt Space Invaders toch wel uitgespeeld?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1782453

Ziet er wel epic uit! Zou je er ook zo een kunnen maken in 8-bit stijl? Met 8-bit kleurtjes en zonder 3d-effecten zeg maar :puh: ? Dat lijkt me echt geweldig! Je hebt Space Invaders toch wel uitgespeeld?

Whaha ja . :puh:

Ik maak wel eens in 2d dan. :)

Bewerkt: door michelIII

Geplaatst:
comment_1782722

Whaha ja . :puh:

Ik maak wel eens in 2d dan. :)

Super! Ook met 8-bit kleuren? :engel:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.