MJ_Forever Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Geplaatst: 2 januari 2011 (bewerkt) Hey, wil iemand een dj logo maken voor mij? Het maakt niet uit hoe het eruit ziet, liefst professioneel, de tekst die erop moet komen: DJ ROBBIE alvast bedankt! Bewerkt: 12 maart 2011 door MJ_Forever
matt Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 Zou je dit niet beter aan Flitskikker zelf kunnen vragen? Ik wil het best voor je doen hoor, maar ik weet niet of Flitskikker het leuk vind als ik aan zijn werk ga sleutelen.
MJ_Forever Geplaatst: 5 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 Zou je dit niet beter aan Flitskikker zelf kunnen vragen? Ik wil het best voor je doen hoor, maar ik weet niet of Flitskikker het leuk vind als ik aan zijn werk ga sleutelen. Mij maakt het niet uit, maar Flitskikker moet dit eerst zien hé, ik kan hem toch geen PB sturen met de vraag of hij mijn logo wil bewerken?
matt Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 Zou je dit niet beter aan Flitskikker zelf kunnen vragen? Ik wil het best voor je doen hoor, maar ik weet niet of Flitskikker het leuk vind als ik aan zijn werk ga sleutelen. Mij maakt het niet uit, maar Flitskikker moet dit eerst zien hé, ik kan hem toch geen PB sturen met de vraag of hij mijn logo wil bewerken? Hoezo zou dat niet kunnen?
Silverbyte Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 Aangezien Flitskikker het .PSD bestand (Of een ander aanpasbaar bestand van het programma waar hij mee werkte) waarschijnlijk nog heeft, kun je je inderdaad het best tot hem wenden. Reclame maken is volgens de forumregels inderdaad verboden, maar dit zou ik niet in die categorie plaatsen. Als je hem gewoon even een vriendelijk PB'tje stuurt met de vraag of hij je logo een beetje aan wil passen, zal niemand daar een probleem van maken. Hij is immers de maker van je huidige logo. Het wordt natuurlijk een ander verhaal wanneer je lukraak mensen PB's gaat sturen, met de vraag of ze een logo voor je willen maken. Toch nog vragen? Stuur gerust even een PB!
MJ_Forever Geplaatst: 7 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Hier ben ik weer met een aanvraag, deze keer is het dringend. Type: Logo Stijl: DJ-stijl Grootte: liefst in 2 versies: platte versie, en versie bestemd voor avatar. Voorbeeld: Tekst: DJ ROBBIE Rand: maakt niet uit Kleuren: maakt niet uit Render (optioneel): / Extra (optioneel): Maak er iets gedurft van
matt Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 (bewerkt) Ik doe 't. Ik heb dit voor je: Ik kan er een avatar van maken, maar ik denk niet dat je het dan kunt lezen. Wat bedoel je met een 'platte versie'? Bewerkt: 7 januari 2011 door matt
MJ_Forever Geplaatst: 7 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 Sorry, maar ik vind hem een beetje basic. Je kon wat met verschillende kleuren werken en een cool lettertype. Dat spiegelbeeld is wel nog gaaf
matt Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 (bewerkt) Okay, ik ga 'm veranderen voor je Nu is 'ie iets kleuriger. Bewerkt: 7 januari 2011 door matt
MJ_Forever Geplaatst: 8 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Hij is prachtig, maar kun je een ander lettertype nemen? Het huidige lettertype is nogal 'basic' >>> Door Silverbyte: Gelieve geen quotes te gebruiken als je reageert op het bericht boven je. Daarnaast wordt het quoten van afbeeldingen ook niet op prijs gesteld.<<<
matt Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 (bewerkt) Ik ga 'm veranderen, maar heb je misschien een suggestie voor een beter font? EDIT: Sorry, maar ik kan geen lettertype vinden dat minder basic is en er toch bij past. Bewerkt: 9 januari 2011 door matt
MJ_Forever Geplaatst: 16 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2011 (bewerkt) Dringend nieuw logo nodig!!!!!!!! Bewerkt: 20 maart 2011 door MJ_Forever
Nyltje Geplaatst: 10 februari 2012 Rapport Geplaatst: 10 februari 2012 Ik ga 'm veranderen, maar heb je misschien een suggestie voor een beter font? EDIT: Sorry, maar ik kan geen lettertype vinden dat minder basic is en er toch bij past. Je kan op www.dafont.com lettertypes downloaden Het is heel simpel: Ff downloaden, bestand uitpakken, het bestand in C:\Windows\Fonts zetten en klaar PS. Deze reactie is een jaar later >>> Door -Matthijs-: Flinke bump, even op de datum de letten de volgende keer!<<<
Davedavy Geplaatst: 10 februari 2012 Rapport Geplaatst: 10 februari 2012 @ Hierboven , je kunt ook gewoon dubbel klikken op het font
Recommended Posts