PrioX Geplaatst: 12 november 2017 Rapport Geplaatst: 12 november 2017 Ik zie nu pas dat ik aan de beurt was. In de GTA-serie hebben we verschillende voertuigen waaruit producten verkocht kunnen worden, zoals ijs. Noem de namen van minstens vier van dit soort voertuigen. Reageren
-Pietelientje Geplaatst: 19 november 2017 Rapport Geplaatst: 19 november 2017 Mr Whoopie / Mr. Tasty Hotdog van Taco van Reageren
PrioX Geplaatst: 19 november 2017 Rapport Geplaatst: 19 november 2017 2 uur geleden, -Pietelientje zei: Mr Whoopie / Mr. Tasty Hotdog van Taco van Helemaal goed! Reageren
-Pietelientje Geplaatst: 19 november 2017 Rapport Geplaatst: 19 november 2017 Hoe heet de (gestolen) jacht van Michael in GTA V ? Heeft wellicht een stukje speurwerk nodig :’) Reageren
PrioX Geplaatst: 25 januari 2018 Rapport Geplaatst: 25 januari 2018 Op 20-11-2017 om 00:12, -Pietelientje zei: Hoe heet de (gestolen) jacht van Michael in GTA V ? Heeft wellicht een stukje speurwerk nodig :’) Is dat niet gewoon een Marquis? Reageren
-Pietelientje Geplaatst: 11 februari 2018 Rapport Geplaatst: 11 februari 2018 Ik zoek echt een naam Reageren
-Pietelientje Geplaatst: 5 maart 2018 Rapport Geplaatst: 5 maart 2018 Sorry voor mijn late reactie, dat was inderdaad de naam die ik zocht Antwoord was hier te vinden: volgende voor jou @Sir_Ballas Reageren
PrioX Geplaatst: 2 december 2018 Rapport Geplaatst: 2 december 2018 Laten we deze quiz na 9 maanden weer op gang helpen met een simpele vraag. Wie staan er op de filmposter van Badfalles in GTA III en Vice City? Reageren
Faex Geplaatst: 25 september 2019 Rapport Geplaatst: 25 september 2019 Op 2-12-2018 om 10:35, PrioX zei: Laten we deze quiz na 9 maanden weer op gang helpen met een simpele vraag. Wie staan er op de filmposter van Badfalles in GTA III en Vice City? Laten we deze quiz na 9 maanden nog weer eens op gang helpen. Mijn antwoord: Salvatore Leone, Luigi Goterelli, Maria Latore, 8-Ball, Joey Leone and Toni Cipriani. Reageren
PrioX Geplaatst: 25 september 2019 Rapport Geplaatst: 25 september 2019 10 uur geleden, Faex zei: Laten we deze quiz na 9 maanden nog weer eens op gang helpen. Mijn antwoord: Salvatore Leone, Luigi Goterelli, Maria Latore, 8-Ball, Joey Leone and Toni Cipriani. Goed plan, je antwoord is juist! Reageren
Faex Geplaatst: 26 september 2019 Rapport Geplaatst: 26 september 2019 Van welk karakter in een GTA game staan deze notes in een politie database? Notes: Owner of "......." Suspected involvement in the illegal street racing scene. Known steroid user and dealer. Very aggressive, known to lash out when resisting arrest. Likes to spend his money lavishly in nightclubs - possibly evading taxation. Er is 1 punt weggehaald anders was het een weggevertje.. Wat het nu ook al misschien wel is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.