Basssss Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 (bewerkt) Hee allen, ik heb een smaragden hotdogbusje gemaakt. Is hij niet vet koel? Tuurlijk is 'ie vet koel. Deze moet je gewoon hebben omdat jouw spel niet compleet is zonder deze enorm koele mod. Ik heb er echt heel veel tijd in gestoken, maar liefst een heel uur! Het is de beste mod van het jaar en dat weet ik. Downloaden dus he! Ik hoop dat jullie 'm net zo vet vinden als ik. DOWNLOAD! Onbelangrijke instant-download mirror. Bewerkt: 9 januari 2011 door Basssss Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Omg! Vet knap! Hoe heb je dat gedaan! Ik kan dwars door de auto kijken. Ik ga hem zeker downloaden! Reageren
Puma Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 10+ voor de tekst! Tekst staat ook op de originele Hotdog. Maar super vette mod echt ik vind hem super heel vet vooral die kleur dit is echt iets wat ik altijd al heb willen hebben!!! :Y Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Über vet gemaakt! Een uur, weet je dat zeker? Reageren
Cabyon Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Wauw! Je kunt er mee rijden!!!! :klap: Reageren
Megadreams Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 En hij laad blaadjes achter bij het rijden. :O Net gehoord van Basss. Reageren
Basssss Geplaatst: 8 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Echt bedankt! Ik ben van plan om jullie te vermaken met nog 10.000 andere texturemods, is dat nou niet leuk? Tuurlijk is dat leuk! Reageren
Megadreams Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Dan kleur ik de lucht ook even voor je. Reageren
Cabyon Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Echt bedankt! Ik ben van plan om jullie te vermaken met nog 10.000 andere texturemods, is dat nou niet leuk? Tuurlijk is dat leuk! Wauw! Wat dacht van je van de gouden Mount Chilliad? Supercool!!! :eten: :eten: Reageren
Gast Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 LOL @ Readme. Wat houdt dat CLEOscript in? Reageren
Velaro Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Prachtige mod! Deze komt bij mij in het lijstje van beste mods ooit in SA. KUTGW! Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Wooh, deze komt zeker in mijn übervette unieke voertuigen collectie. Reageren
Cabyon Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Komt hij ook in het goud???? Dat zou supercool zijn! :bonk: :bier: :eten: :eten: :klap: :klap: Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Ik snap de mod niet helemaal? Wat is er met de bus gebeurt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.