Jump to content

Texture Pack V2


Silverbyte

Recommended Posts

Een tijdje geleden heb ik mijn verzameling van textures gedeeld. Omdat hier erg positief op werd gereageerd, heb ik besloten een 'verbeterde' versie uit te brengen. Meer informatie en een downloadlink vind je hieronder.

Wat is er veranderd ten opzichte van het eerste pack?

  • Er zijn een hoop overbodige, nutteloze textures uit het pack gehaald.
  • Er zijn een hoop nieuwe textures toegevoegd.
  • Alles is nu ingedeeld in submappen. Zo kun je sneller en gerichter naar een geschikte texture zoeken.

Wat zit er in het pakket?

565 verschillende textures. Van kleurrijk tot grauw, en van licht tot donker. De diversiteit is groot, dus er zit vrijwel altijd iets bruikbaars tussen.

Klik hier voor een preview

Hoe installeer ik ze?

Onderaan deze post vind je de downloadlink. De map met textures is verpakt als .RAR bestand. Om deze bestanden 'uit te pakken' heb je WinRar nodig. WinRar is te downloaden op de officiële website.

Copyright en voorwaarden

De textures in dit pack zijn niet door mij gemaakt of gerenderd, wat inhoud dat ik er op geen enkele manier eigenaar van ben. Met het ter beschikking stellen op internet geven de makers toestemming tot het gebruik en delen ervan, zodat hun werk ook voor anderen toegankelijk is. Vrijwel alle textures zijn voorzien van een watermerk, zodat meteen te zien is wie de afbeelding gemaakt heeft. Bij het daadwerkelijk gebruiken van de textures is het toegestaan dit watermerk weg te werken, zolang je niet claimt dat jij de afbeelding gerenderd hebt.

Downloadlink

Klik

(Ik heb helaas Megaupload moeten gebruiken, omdat veel sites een bestand ter grootte van dit pack niet ondersteunen.)

Reacties zijn natuurlijk van harte welkom! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...