Jump to content
Geplaatst:
comment_1182982

Algemeen Strip Topic

Er heerst weer eens een nieuwe hype.. Iemand doet iets, de rest volgt. Geen probleem, alleen is dit geen stripforum. Omdat er een lading topics uit de grond worden gestampt is dit topic er nu. Dus alle strips kunnen mooi in dit topic gepropt worden, allemaal onder één dak. Zo blijft het forum overzichtelijk en kunnen jullie gezellig doorgaan met het maken van die geweldige stripverhalen. Wel een aantal regeltjes, lekker vervelend.

Regeltjes:

• Gebruik van stripgenerator.com is verboden. (Niet zeuren s.v.p.)
  • Geen strips rippen..
  • Overige formregels..

Ook het commentaar op strips is hier welkom, gewoon de betreffende strip quoten (maak een link van het plaatje!!) en je commentaar neerdonderen. Als iets niet duidelijk is staat mijn PB-inbox open, hou dit topic schoon.

• Reacties 117
  • Bezichtigingen 18.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1184782
Ga s.v.p. niet lopen bitchen om commentaar dat je krijgt. Accepteer complimentjes, accepteer kritiek.

Oooooh, schelden! Dat is niet conform de forumregels! Maar ja, ik ben vandaag in een goede bui dus ik zal voor deze keer een oogje dichtknijpen, en gewoon mijn ongelooflijk grappige strip posten:

jepapawp9.png

Geplaatst:
comment_1184868

Goed, hierbij echt de allerlaatste waarschuwing omtrent het gebruik van scheldwoorden en aanverwante woorden die keurig staan omschreven in de forumregels. Dat is op het forum niet toegestaan en dus ook niet binnen dit topic. Post je plaatjes maar hou het gewoon beschaafd en als het gevoel té sterk is zal er best een plekje elders op het grote internet wél ruimte bieden tot al hetgeen jullie te bieden hebben. En om even wat specifieker te zijn: vanaf nu dus géén godverdomme, tering, typhus en aanverwante woorden meer. Overtreding kost vanaf nu ONMIDDELLIJK 20%. Hetgeen voor sommigen van jullie tevens meteen dus de laatste strip zal zijn.........

Geplaatst:
comment_1184873
Goed, hierbij echt de allerlaatste waarschuwing omtrent het gebruik van scheldwoorden en aanverwante woorden die keurig staan omschreven in de forumregels. Dat is op het forum niet toegestaan en dus ook niet binnen dit topic. Post je plaatjes maar hou het gewoon beschaafd en als het gevoel té sterk is zal er best een plekje elders op het grote internet wél ruimte bieden tot al hetgeen jullie te bieden hebben. En om even wat specifieker te zijn: vanaf nu dus géén godverdomme, tering, typhus en aanverwante woorden meer. Overtreding kost vanaf nu ONMIDDELLIJK 20%. Hetgeen voor sommigen van jullie tevens meteen dus de laatste strip zal zijn.........

Nou vooruit, het grapje begon toch al oud te worden...

Edit: Erg flauw om de strips te verwijderen, het ging uiteindelijk toch maar om hetzelfde plaatje telkens. Weer erg jammer dit.

Bewerkt: door Disturbed

Geplaatst:
comment_1184879
Edit: Erg flauw om de strips te verwijderen, het ging uiteindelijk toch maar om hetzelfde plaatje telkens. Weer erg jammer dit.

Precies.....en daarom staan je eerdere meesterwerken er dus nog gewoon wél ^_^

Geplaatst:
comment_1184889

Precies.....en daarom staan je eerdere meesterwerken er dus nog gewoon wél ^_^

Mijn laatste creaties waren het garpigst! :-(

Geplaatst:
comment_1185024
...vanaf nu dus géén godverdomme[/font], tering[/font], typhus[/font] en aanverwante woorden meer...

Mama? Ik heb nieuwe woordjes geleerd van GTA Sheep..!

En nu ga ik ook een strip maken, gewoon simpel en met paint. Ik heb deze gemaakt om 'doei' te zeggen omdat Disturbed nu weg is en ik weet niet waarom maar dat maakt gewoon niet uit!

2nge6md.png

En ik hoop dat je nog vele spieren zult kweken! :cya:

Bewerkt: door Hackman

Geplaatst:
comment_1185050

waarom is disturbed nouw weer gebannen dan :S?

;S;s;s;s hij is altijd de grappenmaker op dit forum.

en nu we die niet meer hebben

tja..

echt zonde, een 4 oud jarige forum-lid te bannen! errug clever!

Bewerkt: door VW-Junkos

Geplaatst:
comment_1185079
waarom is disturbed nouw weer gebannen dan :S?

;S;s;s;s hij is altijd de grappenmaker op dit forum.

en nu we die niet meer hebben

tja..

echt zonde, een 4 oud jarige forum-lid te bannen! errug clever!

Erg jammer, Maar niet om vragen waarom. :') Ze zullen toch niet antwoorden, die boze mannen.

http://stripgenerator.com/strip/190237/

Ijsman.jpg

Gitaar.jpg

BOOM.jpg

Bewerkt: door Dark_Zemy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.