Jump to content
Geplaatst:
comment_1182982

Algemeen Strip Topic

Er heerst weer eens een nieuwe hype.. Iemand doet iets, de rest volgt. Geen probleem, alleen is dit geen stripforum. Omdat er een lading topics uit de grond worden gestampt is dit topic er nu. Dus alle strips kunnen mooi in dit topic gepropt worden, allemaal onder één dak. Zo blijft het forum overzichtelijk en kunnen jullie gezellig doorgaan met het maken van die geweldige stripverhalen. Wel een aantal regeltjes, lekker vervelend.

Regeltjes:

• Gebruik van stripgenerator.com is verboden. (Niet zeuren s.v.p.)
  • Geen strips rippen..
  • Overige formregels..

Ook het commentaar op strips is hier welkom, gewoon de betreffende strip quoten (maak een link van het plaatje!!) en je commentaar neerdonderen. Als iets niet duidelijk is staat mijn PB-inbox open, hou dit topic schoon.

• Reacties 117
  • Bezichtigingen 18.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1189072

Ik zat vandaag onder wiskunde en wat heb je daar nu beter te doen dan tekenen? Precies, niets. Dus begon ik met een tekening en daar was ik vandaag de hele schooldag mee bezig. Onder wiskunde, natuurkunde, economie, aardrijkskunde, duits en de laatste les godsdienst zelfs nog. :puh:

Water gevecht World War III

watergevechtwoiiirf2.jpg

Geplaatst:
comment_1189127
Ik zat vandaag onder wiskunde en wat heb je daar nu beter te doen dan tekenen? Precies, niets. Dus begon ik met een tekening en daar was ik vandaag de hele schooldag mee bezig. Onder wiskunde, natuurkunde, economie, aardrijkskunde, duits en de laatste les godsdienst zelfs nog. :puh:

Water gevecht World War III

watergevechtwoiiirf2.jpg

Leuk Getekend. Erg orgineel :D 8/10 :Y

Geplaatst:
comment_1190593
dumb-dead.png

Ik faal hier hopeloos in... :N

[tips] Probeer de wapens gewoon op het poppetje te plakken. En alle poppetjes op de grond laten staand. En probeer het skelet niet te gebruiken. Dan ziet het er zo uit :

dumb-old_embed.png

Veel plezier verder!

Geplaatst:
comment_1191021
dumb-dead.png

Ik faal hier hopeloos in... :N

[tips] Probeer de wapens gewoon op het poppetje te plakken. En alle poppetjes op de grond laten staand. En probeer het skelet niet te gebruiken. Dan ziet het er zo uit :

dumb-old_embed.png

Veel plezier verder!

Je hebt dit echt prachtig gemaakt. Het oma'tje maakt het heel leuk, Het gezichtje dan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.