Jump to content
Geplaatst:
comment_1182982

Algemeen Strip Topic

Er heerst weer eens een nieuwe hype.. Iemand doet iets, de rest volgt. Geen probleem, alleen is dit geen stripforum. Omdat er een lading topics uit de grond worden gestampt is dit topic er nu. Dus alle strips kunnen mooi in dit topic gepropt worden, allemaal onder één dak. Zo blijft het forum overzichtelijk en kunnen jullie gezellig doorgaan met het maken van die geweldige stripverhalen. Wel een aantal regeltjes, lekker vervelend.

Regeltjes:

• Gebruik van stripgenerator.com is verboden. (Niet zeuren s.v.p.)
  • Geen strips rippen..
  • Overige formregels..

Ook het commentaar op strips is hier welkom, gewoon de betreffende strip quoten (maak een link van het plaatje!!) en je commentaar neerdonderen. Als iets niet duidelijk is staat mijn PB-inbox open, hou dit topic schoon.

• Reacties 117
  • Bezichtigingen 18.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1785749

Kan ik een apart Topic krijgen voor de Avounturen van Kimo?

Doe maar, wie weet.

Daar hoef jij helemaal geen toestemming voor te geven Cabyon. Dit topic is er niet voor niets: een algemeen topic voor zelfgemaakte strips. Als we iedereen een eigen topic gaan geven is 't einde zoek...doen we dus mooi niet

Geplaatst:
comment_1785925

Kan ik een apart Topic krijgen voor de Avounturen van Kimo?

Doe maar, wie weet.

Daar hoef jij helemaal geen toestemming voor te geven Cabyon. Dit topic is er niet voor niets: een algemeen topic voor zelfgemaakte strips. Als we iedereen een eigen topic gaan geven is 't einde zoek...doen we dus mooi niet

Oke heb namelijk een paar a4tjes vol strips :D

full.png

:D Foutjuhhh....

Whe going to china :D

full.png

full.png

Nog meer ships:

full.png

Bewerkt: door Ultimate-Killer

Geplaatst:
comment_1786663

Ik vind ze ook niet grappig ofzo. Daarnaast vind ik ze niet passen op dit forum, aangezien deze karakters ook worden gebruikt in Admins Strippen van OWN.

Geplaatst:
comment_1786668

Ik sluit me aan bij de twee posts hierboven: ik vind de strips ook totaal niet leuk. Volgens mij begin je gewoon met het eerste plaatje en heb je verder geen flauw idee waar je naartoe wilt werken. Dat werkt dus absoluut niet. Ik ben trouwens wel benieuwd of je zelf nou echt zit te schaterlachen achter je scherm om je eigen strip...

Geplaatst:
comment_1786895

Ik sluit me aan bij de twee posts hierboven: ik vind de strips ook totaal niet leuk. Volgens mij begin je gewoon met het eerste plaatje en heb je verder geen flauw idee waar je naartoe wilt werken. Dat werkt dus absoluut niet. Ik ben trouwens wel benieuwd of je zelf nou echt zit te schaterlachen achter je scherm om je eigen strip...

Mwah ik maak niet zo vaak Strips

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.