Jump to content
Geplaatst:
comment_1785835

Omdat ik nergens een dergelijk topic kon vinden, maakte ik er zelf maar één aan. Dit topic is speciaal bedoeld voor homo's, lesbi's en biseksuelen. Uiteraard zijn de Algemene Forumregels hier van kracht, maar dat spreekt voor zich. Maar ook moet je elkaar niet uitschelden als iemand homo, lesbi of biseksueel is. Ook niet buiten het topic!

Natuurlijk wil ik zelf even iets kwijt; ik ben zelf homo. Sommigen zullen het al weten, maar sommigen ook weer niet. Ik hoop dat ik uiteraard gewoon gerespecteerd word en er geen nare reacties over krijg...

Nou, ik zou zeggen: post erop los! :tu:

Als je overigens hulp nodig hebt bij je coming out, kun je in dit topic om hulp vragen, mij een PB sturen of naar onderstaande site gaan:

Coming Out.nl

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

• Reacties 286
  • Bezichtigingen 27k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1832123

Nja, het is wel algemeen bekend dat je meestal closer bent met meisjes. Want waarom zou een meisje zich niet omkleden bij homo, het boeit hem toch niks?

Meh, niet waar heur. Ik kan me ook gewoon omkleden in bijzijn van meiden en omgekeerd, ik zoek alleen er wat achter als het mijn vriendin is :clown: .

ik ben benieuwd of zij het ook zo leuk zouden vinden als jij bij hun aan het omkleden was :schater:

Brilliant :dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.