Jump to content
Geplaatst:
comment_1785835

Omdat ik nergens een dergelijk topic kon vinden, maakte ik er zelf maar één aan. Dit topic is speciaal bedoeld voor homo's, lesbi's en biseksuelen. Uiteraard zijn de Algemene Forumregels hier van kracht, maar dat spreekt voor zich. Maar ook moet je elkaar niet uitschelden als iemand homo, lesbi of biseksueel is. Ook niet buiten het topic!

Natuurlijk wil ik zelf even iets kwijt; ik ben zelf homo. Sommigen zullen het al weten, maar sommigen ook weer niet. Ik hoop dat ik uiteraard gewoon gerespecteerd word en er geen nare reacties over krijg...

Nou, ik zou zeggen: post erop los! :tu:

Als je overigens hulp nodig hebt bij je coming out, kun je in dit topic om hulp vragen, mij een PB sturen of naar onderstaande site gaan:

Coming Out.nl

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

• Reacties 286
  • Bezichtigingen 27k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1786323

Dat zeg ik niet... Ik begon meer te voelen voor jongens en niet meer voor meisjes. Het gaat helemaal niet om dat ene meisje, hoor. :puh: Maar ik laat het maar terzijde, aangezien ik het (blijkbaar) niet duidelijk genoeg uitleg...

Geplaatst:
comment_1786342

@Hierboven: Hoezo is het precies onnodig? Ondanks het feit dat het leven gewoon weer doorgaat? Ik bedoel, ik heb nergens een dergelijk topic kunnen vinden waar je er over mag praten zonder er commentaar op te krijgen... Het is natuurlijk maar even een opmerking, maar ik vind het toch raar dat er nog altijd commentaar is op het feit dat er een topic bij is gekomen. Maar toch merk ik dat dit topic zeer handig is, aangezien ik nogal wat negatieve reacties zie en daar kan dan mooi over worden gediscussiëerd. ^_^

Een discussie is zeker goed, daarvoor hebben we hier Opinie. Je zegt dat er geen topic was waarin GEEN commentaar werd gegeven. Discriminatie is onder andere tegen de wet en dus ook tegen de forumregels, dus wanneer dit gebeurt kan/moet je een crewlid inschakelen ;)

Maargoed, zou je bijvoorbeeld nog een relatie willen hebben met een meisje? Zou je er nog seks mee willen hebben? Of totaal niks?

Geplaatst:
comment_1786347

Ten eerste: Ik wist eigenlijk helemaal niet dat je homo was Tom. Maar ik heb er wel respect voor dat je er zo voor uitkomt en dat je dit wil delen met de rest van het forum.

Ten tweede: Eigenlijk denk ik dat Tom wel oud genoeg is, uit m'n hoofd denk ik 13, 14? Hij is oud genoeg om te 'kiezen' waar hij op valt. Maar ik denk nu het zo lees, dat je het nog niet helemaal zeker bent of je wel 'helemaal' homo bent?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1786348

@Hierboven: Hoezo is het precies onnodig? Ondanks het feit dat het leven gewoon weer doorgaat? Ik bedoel, ik heb nergens een dergelijk topic kunnen vinden waar je er over mag praten zonder er commentaar op te krijgen... Het is natuurlijk maar even een opmerking, maar ik vind het toch raar dat er nog altijd commentaar is op het feit dat er een topic bij is gekomen. Maar toch merk ik dat dit topic zeer handig is, aangezien ik nogal wat negatieve reacties zie en daar kan dan mooi over worden gediscussiëerd. ^_^

Een discussie is zeker goed, daarvoor hebben we hier Opinie. Je zegt dat er geen topic was waarin GEEN commentaar werd gegeven. Discriminatie is onder andere tegen de wet en dus ook tegen de forumregels, dus wanneer dit gebeurt kan/moet je een crewlid inschakelen ;)

Maargoed, zou je bijvoorbeeld nog een relatie willen hebben met een meisje? Zou je er nog seks mee willen hebben? Of totaal niks?

Nope, ik zou geen relatie meer met een meisje willen en ook geen seks. Ik zeg niet gelijk 'totaal niks', maar ook weer niet dat ik nog iets met een meisjes zou willen (doen)... :puh: Totaal niks vind ik gewoon overdreven gezegd, vandaar... :puh:

@Hierboven: Dank je. :)

Veder nogmaals: ik kan natuurlijk niet 100% zeker zijn dat ik homo ben, want dat bestaat niet... Maar ik ben er zeer zeker van dat ik homo ben.

Geplaatst:
comment_1786349

14 en dan al zegge dat je homo bent......

misschien ga je de laatste tijd meer met jongens om dan met meisjes maar dat is ook logisch je bent nog maar 14

maarja ik ken je niet goed dus ja verder heb ik er niet veel over te zeggen

Geplaatst:
comment_1786350

Nope, ik zou geen relatie meer met een meisje willen en ook geen seks. Ik zeg niet gelijk 'totaal niks', maar ook weer niet dat ik nog iets met een meisjes zou willen (doen)... :puh: Totaal niks vind ik gewoon overdreven gezegd, vandaar... :puh:

Het kan ook zijn dat je biseksueel bent, want biseksuelen hebben de ene periode gevoelens voor meiden en een andere periode voor jongens.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1786356

Het kan ook zijn dat je biseksueel bent, want biseksuelen hebben de ene periode gevoelens voor meiden en een andere periode voor jongens.

Nee, dat heb ik dus niet... Even nogmaals voor degenen die maar blijven volhouden dat ik waarschijnlijk toch nog op meisjes val of iets in die richting: nee... Ik ben gewoon homo en accepteer dit. Ik snap natuurlijk best dat anderen kunnen denken dat er bij mij toch nog érgens een gevoel voor meisjes is, en dat wil ik zelf ook wel geloven, maar ik ben blij om homo te zijn. Niet hyper ofzo, maar blij dat ik het na een hele tijd nadenken tóch geaccepteerd hebt. :)

Geplaatst:
comment_1786370

misschien ga je de laatste tijd meer met jongens om dan met meisjes maar dat is ook logisch je bent nog maar 14

Heb je weer wat gelezen en in eigen woorden getypt, jong.

Geplaatst:
comment_1786377

Volgens mij zoekt iedereen gewoon een excuses. Accepteer het nou gewoon dat hij zich aangetrokken voelt voor jongens en niet voor meisjes.

Ik accepteer het hoor. Alleen die anderen die lijken nu wel een beetje homo-haters.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1786378

Hij doelde ook niet op jou, neem ik aan. :puh: Althans, jij accepteert het gewoon en zeurt er verder niet over. :tu:

@Hieronder: Nogmaals (wat ik al zo vaak moet zeggen): ik geef toe dat ik wat jong ben om het echt zéker te weten, maar de leeftijd vind ik (zelf) niet uit maken...

Geplaatst:
comment_1786379

wat nou gelezen Nick maarja ik ga niet in op zielige reacties.

ik zeg alleen dat het wat te jong is om te zegge dat je homo bent

Geplaatst:
comment_1786382

wat nou gelezen Nick maarja ik ga niet in op zielige reacties.

ik zeg alleen dat het wat te jong is om te zegge dat je homo bent

Omdat het er al letterlijk staat, sommige zijn er gewoon vroeg bij. Jij bent misschien gewoon laat. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.