Gta Ripper Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2011 (bewerkt) Welkom bij mijn PSD weggeef topic, ik wil deze community eens een keer wat teruggeven voor alle plezier die ik hier heb gehad sinds mijn registratie! Een PSD is een bestandje dat in Photoshop geopend kan worden, de bedoeling van dit topic is om iedereen te laten zien hoe ik mijn signatures in elkaar zet. Dit topic zal ik elke keer updaten als ik een nieuwe signature maak. Onder elke sig staat een link naar de PSD, veel plezier ermee. WIZ Link. Gandalf Link. Adaro Link. Just do it Link. Gunz 4 Hire Link. Emma Watson Link. Black and White Link. Victory Link. Metaballs Link. I WANT U Link SOTM Signature Link. Twirl Link. Iets Link. Croagunk Link. BLOCKING THE LIGHT (finaleronde GSC) Link. EAGLE Link. Teknology (Ronde 2 GSC) Link. Smoke It (Ronde 1 GSC) Link. Fight Club Link The World Is Ending Link. Pharrel Link. JOKER Link. T E T R A Link. BLINDFOLDED Link. Bear Grylls Link Pinnacle of Awesomeness Link Magenta Link Comin Through Link. Into the Inferno Link. Let me be your light. Link. Photobucket pagina met meerdere stocks.Link. Bewerkt: 11 februari 2015 door Gta Ripper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
matt Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2011 (bewerkt) Tof idee man! En erg mooie signatures! Ik ga ze allemaal eens bekijken, als studiemateriaal Bewerkt: 11 januari 2011 door matt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2011 Hele leuke share, er zitten een paar mooie signatures tussen. Vooral de Parrot signature ga ik zeker eens bekijken. Bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2011 Thanks! In de avondmiddag een paar bekijken, bedankt voor de share. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2011 Handig! Even kijken hoe je die parkiet in elkaar hebt geflanst! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2011 Altijd handig dit Als ik morgen tijd heb dan download ik er even een paar PSD en stocks van je om te kijken welke technieken je allemaal gebruikt enzo Tnx! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 7 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 april 2011 Heeft iemand nog leuke suggesties voor dingen om aan dit topic toe te voegen? Ik wil het niet bij alleen PSD's houden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2011 Heeft iemand nog leuke suggesties voor dingen om aan dit topic toe te voegen? Ik wil het niet bij alleen PSD's houden. pakketjes? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 12 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 april 2011 Heeft iemand nog leuke suggesties voor dingen om aan dit topic toe te voegen? Ik wil het niet bij alleen PSD's houden. pakketjes? Wat voor packs? De meeste dingen die ik er dan in stop zijn door anderen gemaakt, dat kan ik niet maken tegenover hen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2011 Je maakt erg mooie maar ik hou me huidige Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 20 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 april 2011 Je maakt erg mooie maar ik hou me huidige Dit topic is om te leren, je moet die bestanden downloaden en openen in photoshop, dan kan je zien hoe deze sigs gemaakt zijn. Ze zijn niet bedoeld om zelf te dragen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2011 (bewerkt) Oh ok sorry alleen niet alle links werken niet meer tenminste dan zegt hij dat hij niet meer bestaat. Bewerkt: 20 april 2011 door bassieboy35 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-TonyStark- Geplaatst: 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2011 Welke Photoshop gebruik je eigenlijk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 20 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 april 2011 (bewerkt) Welke Photoshop gebruik je eigenlijk? Photoshop CS5. Ik upload even de files die er niet meer zijn opnieuw. Edit: Jezus, bijna elk filetje is down, ik ga morgen alles opnieuw uploaden. Bewerkt: 20 april 2011 door Gta Ripper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-TonyStark- Geplaatst: 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2011 Heb net Photoshop cs5 extened edition gekocht. En man wat is dat ingewikkeld. Ik weet alleen dat er zo een soort van brush is waarmee je dingen witter kunt maken en daar ben ik al de hele tijd dingen mee witter aan het maken. Maar ik leer het nog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.