Jump to content
Geplaatst:
comment_1786854

Beste forumleden,

Toen ik vandaag weer mijn headset voor de PlayStation 3 had gevonden (aangezien ik die een tijdje kwijt was), wilde ik weleens weten of je het geluid harder kon krijgen, aangezien hij voor mij altijd te zacht staat. Het probleem is dat de enigste keuzes onder de geluidsinstellingen Uit en 3 zijn bij Niveau...

Ik zou het zeer waarderen als het geluid dus wat harder kon, aangezien ik over een tijdje mee wil doen aan een meeting waar een headset verplicht is.

Groeten,

Grand Theft Auto TOM

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1787003

Maar 0 (uit) t/m 5 (behalve 3) kan ik niet selecteren. Dat is mijn probleem... 1, 2, 4 en 5 zijn grijs gekleurd, dus wanneer ik daar op ga staan, kan ik niet opslaan ofzo.

Er zit wel een volumeknop op mijn headset, maar als ie op z'n hardst staat, is het geluid nog niet hard genoeg... Het is echt heel zacht...

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:
comment_1787013

Maar 0 (uit) t/m 5 (behalve 3) kan ik niet selecteren. Dat is mijn probleem... 1, 2, 4 en 5 zijn grijs gekleurd, dus wanneer ik daar op ga staan, kan ik niet opslaan ofzo.

Er zit wel een volumeknop op mijn headset, maar als ie op z'n hardst staat, is het geluid nog niet hard genoeg... Het is echt heel zacht...

Heb je hem niet per ongelijk gemute?

Geplaatst:
comment_1787474

Nee, want dat zou ik helemaal niets meer horen, maar ik hoor dus wél íets...

Als ik mijn PC headset mute, kan hij ook nog wel wat doorgeven. Maar dan moet het wel heel luid lawaai zijn. Dus muten hoeft niet altijd echt muten te zijn ;) .

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1787656

Er zitten wel volume knopjes op, maar hij gaat niet meer verder... En zou je me kunnen uitleggen wat je bedoelt met het geluid via de TV te laten verlopen?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1787672

In GTA IV/EFLC? Zo ja: nee, hoor... De enigste keuzes zijn 'Headphones' en 'Stereo'...

Of bedoel je met TV ook 'Stereo'?

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Geplaatst:
comment_1787697

Ik heb op dit moment geen PS3 tot mijn beschikking, maar als ik zeg, je moet in de Instellingen lijst kijken van je XMB, en CG zegt dat het ergens bij output zit, kan het toch niet meer zo moeilijk zijn? :7

Heb het maar voor de zekerheid even voor je gegoogled, bespaart jou en mij meteen wat tijd... Settings>Accessory Settings>Audio Device Settings

Geplaatst:
comment_1787705

Dus wacht. CG zegt iets over headset geluid via speakers van tv, jij vraagt waar dat is, ik zeg waar je dat kan vinden, en dan zeg je dat je dat al weet???

Edit; de volgende keer dat ik op mijn PS3 kan zoek ik het wel even voor je op, dit gaat nergens heen.

Bewerkt: door Hayte

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.