Jump to content
Geplaatst:
comment_1786854

Beste forumleden,

Toen ik vandaag weer mijn headset voor de PlayStation 3 had gevonden (aangezien ik die een tijdje kwijt was), wilde ik weleens weten of je het geluid harder kon krijgen, aangezien hij voor mij altijd te zacht staat. Het probleem is dat de enigste keuzes onder de geluidsinstellingen Uit en 3 zijn bij Niveau...

Ik zou het zeer waarderen als het geluid dus wat harder kon, aangezien ik over een tijdje mee wil doen aan een meeting waar een headset verplicht is.

Groeten,

Grand Theft Auto TOM

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1787712

Ja, maar sowieso lukt het me niet het geluid door de speakers te laten komen. Wat jij net van Google hebt gehaald, heeft echt met de headset zélf te maken, maar niet zorgen dat het geluid vanaf de headset door de speakers van de TV te horen is...

Geplaatst:
comment_1787762

Ja, maar sowieso lukt het me niet het geluid door de speakers te laten komen. Wat jij net van Google hebt gehaald, heeft echt met de headset zélf te maken, maar niet zorgen dat het geluid vanaf de headset door de speakers van de TV te horen is...

:schater: :schater: Grapjas.

Geplaatst:
comment_1787843

Nee, je zegt iets doms zonder het kennelijk echt zelf te hebben uitgeprobeerd ofzo, waardoor je grappig overkomt.

Je moet gewoon als Output je tv kiezen, of standaardwaarde's, of whatever. Elke optie die maar niet met de headset te maken heeft.

Klik hier even op, bron van wat ik eerder zei.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.