Jump to content

"You will no longer be able to sign in to YouTube without a Google Account."

Geplaatst:
comment_1787348

Goeiendag.

Ik gebruik YouTube al sinds voordat Google alles ging opkopen. Toen Google YouTobe opkocht, oké. Toen kwam er reclame. Ook oké. Maar nu dit:

You will no longer be able to sign in to YouTube without a Google Account.

Sinds een paar maanden vroeg Google je steeds om je YouTube account te linken met een Google account. Mijn YouTube account staat helemaal los van mijn Google/Gmail account. Sinds een weekje ben je nu verplicht om je YouTube account aan een Google account te koppelen. Anders mag je geen YouTube gebruiken en je video's beheren/uploaden. Ik vind dit totale onzin. Mijn e-mail adres, dat ik in het echte leven gebruik heeft geen enkele connectie met ik als 'ikt'. Maar dat is niet het grootste probleem, ik heb ook nog een ikt-email adres. Daarmee kan ik inloggen, linken en mijn ding doen. Maar wat zeer irritant is, is dat blijkbaar alle Google services zijn gelinkt. Dus als ik inlog op YouTube, word mijn mail (als niet-ikt) uitgelogd, en wanneer ik inlog in Gmail, wordt mijn ikt-youtube uitgelogd.

Je reinste onzin is dit. Ik ga overstappen. Google/Gmail is een fout. Jammer dat ze, toen Gmail net begon en je tot een exlusief clubje hoorde, niet gingen zeggen dat ze alles gingen opkopen en al je data verzamelen.

:(

Bij deze: Is er een mogelijkheid om zoiets als je eigen mail op te zetten? Hotmail/Windows Live Mail blijkt onbetrouwbaar te zijn, Google is Google, Yahoo heeft geen problemen jouw persoonlijke data aan corrupte overheden te geven, en voor zover ik weet kun je geen e-mail adressen creëeren voor jezelf als persoon/kind van klant (en niet als klant) bij Tele2.

15 leden hebben gestemd

1. 1. Is dit onzin?

• Ja
      15
    • Nee
      0

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1791306

Ik word hier nu ook een beetje lijp van... Wij hebben met school ook een of andere mail functie van Outlook dat via je browser gaat... Nu moet ik elke keer uitloggen op m`n ene account van school als ik op hotmail wil, en als ik dan uitlog, zegt ie dat ik eerst m`n cookies moet verwijderen... Pagina refreshen werkt dan meestal wel, want ik ga toch écht niet al m`n cookies verwijderen élke keer... Andersom geldt dit dus ook. 'T lijkt steeds erger te worden...

Hotmail werkt trouwens op zichzelf gewoon perfect hoor, 't is alleen dat ie kennelijk via hetzelfde systeem(website?) werkt als dat outlook geval dat we voor school hebben...(vandaar dat ik nu al m`n mails op m`n school email forward naar mijn hotmail account). Heb met Hotmail nooit problemen gehad eigenlijk! _O_

Ik zeg: Het word tijd dat Google eens een rechtszaak tegen zich gespannen krijgt vanwege een te monopolistische macht uitoefenen... Net als bij Microsoft(Leuk dat Firefox spellingschecker die naam niet kent :puh:) gebeurde vanwege Internet Explorer!!!

Beetje je huisnummer op gaan geven aan een of ander kut bedrijfje.. Je zou bijna denken dat youtube gehackt was of zo :7

Overigens heb ik qua

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
comment_1791355

Check:

Klik op nu overslaan misschien helpt dat?

Ik kan op school niet opslaan maar er staat ongeveer in midden.

Je kan hem namelijk overslaan bij dat gedeelte, staat er in het blauw overslaan.

Bewerkt: door NickOwnage

Geplaatst:
comment_1791358

...Hotmail/Windows Live Mail blijkt onbetrouwbaar te zijn,...

Ik heb totaal geen problemen met Hotmail..Btw, hoe ga jij op msn zonder een Hotmail account? Voor zover ik weet is er geen msn voor Google accounts..

Je kan met alles op MSN, zolang er maar een @ inzit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.