January 16, 201115 yr hallo mijn muis blijft heletijd hangen wat kan ik er aan doen groeten Toine Polman
January 16, 201115 yr Blijkbaar is je muis aan het overlijden. Heb je hem wel genoeg eten gegeven? Even serieus: Kan je iets meer over je computermuis vertellen? Merk? Type? Bal/laser/led/infrarood? USB/PS2 etc...? Heb je dit probleem overal op je computer of alleen bij een bepaalde GTA? Blijft de rest van het spel dan ook hangen?
January 16, 201115 yr Author Blijkbaar is je muis aan het overlijden. Heb je hem wel genoeg eten gegeven? Even serieus: Kan je iets meer over je computermuis vertellen? Merk? Type? Bal/laser/led/infrarood? USB/PS2 etc...? Heb je dit probleem overal op je computer of alleen bij een bepaalde GTA? Blijft de rest van het spel dan ook hangen? merk:trust laser usb alleen bij gta san andreas
January 16, 201115 yr En hoe blijft hij precies vasthangen , gebeurt er niks of doet hij het wel en haakt hij ?
January 16, 201115 yr Author En hoe blijft hij precies vasthangen , gebeurt er niks of doet hij het wel en haakt hij ? zeg maar als je loopt dan kun je niet om je heen kijken
January 16, 201115 yr Had ik ook een keer "last" van, ik poste toen heel veel in het Superchick-topic maar dat is in de Stamkroeg! dus ging mijn postcount niet omhoog... mzzl, GTA_153 EDIT: sorry verkeerde topic! @gta master 1, ja ik bedoel inderdaad dat topic. Edited January 16, 201115 yr by GTA_153
January 16, 201115 yr Uhm, hij vroeg niets over de postcount, maar over San Andreas. Je hebt waarschijnlijk Windows 7 of speelt het op een laptop? Overigens hoort dit niet in de GTA Serie, maar gewoon in San Andreas forum. Verplaatst.
January 16, 201115 yr Had ik ook een keer "last" van, ik poste toen heel veel in het Superchick-topic maar dat is in de Stamkroeg! dus ging mijn postcount niet omhoog... mzzl, GTA_153 Jij bedoelde natuurlijk DIT topic. >>> Door VWO-er: En nu weer ontopic aub... <<< Edited January 16, 201115 yr by VWO-er
hallo
mijn muis blijft heletijd hangen wat kan ik er aan doen
groeten Toine Polman