Geplaatst: 16 januari 201114 jaren comment_1789107 Hey ik weet niet of ik hier goed gepost heb maar toch, Weet iemand hoe ik de lichten van mijn auto aan kan doen ingame? dus niet headlights want die zijn standaard maar alle lichten. dankje voor de hulp!
Geplaatst: 24 januari 201114 jaren comment_1793050 Correctie: dat is het groot licht... Mistlampen zijn bijna altijd die dingen onderaan de auto in de bumper(bij b.v. PMP-600), die blijven uit als je R2 ingedrukt houdt(in geval van PC is dat H geloof ik?)... Dat is, tenzij de PC versie verschilt van de PS3 en Xbox 360 versie... In GTA komt het licht dus vanuit de gewone koplampen, dus dat is groot licht... Staat ook beschreven in de controls als 'High beam'(Hoge/grote straal) als ik me niet vergis... Enkel bij de Pinnacle en en Perennial(als ik me nier vergis) gaan die lichten inderdaad aan, ook standaard, hier is het echter dagrij-verlichting zoals bij Audi, en dus ook geen mistlicht... Daarbij heeft mistlicht bij een echte auto overdag bij een straalheldere lucht bijna geen nut, behalve dat je er mensen mee verblind omdat de lichten meer omhoog zijn gericht. Daarbij, zie jij die peds ook altijd seinen als je op de verkeerde weghelft zit? Doe je meestal met groot licht he, niet met je mistlicht Bewerkt: 24 januari 201114 jaren door Mythbuster
Geplaatst: 24 januari 201114 jaren comment_1793085 Im found it Kan wel alleen maar snachts je hebt de gewone straal Als 2 sec R2 drukt komt er meer licht Lees nou even eerst het topic door. Dat wil hij helemaal niet. Hij wil alle verlichting regelen, niet alleen de koplampen.
Hey ik weet niet of ik hier goed gepost heb maar toch,
Weet iemand hoe ik de lichten van mijn auto aan kan doen ingame? dus niet headlights want die zijn standaard maar alle lichten.
dankje voor de hulp!