Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[laptop]Koeling maakt herrie en stopt met draaien

Hallo,

Ik heb nu toch echt een probleem met mijn HP6730s (garantie verlopen), de koeling werkt niet meer naar behoren... En nog erger is dat ie nu een schurend en ratelend geluid maakt in de koeling, je zou zeggen dat de lagers kapot zijn of dat er heel veel stof in zit.

Maar jammer genoeg is HP zo'n dom bedrijf dat je niet eens zelf je koeling kunt reinigen... En om dit te doen met je de hele laptop uit elkaar schroeven...

Veel erger is dat de koeling net spontaan stopte met draaien...

Iemand enig idee om dit te fixen? Laptop werkt nu met een koeling die nog maar voor 10% werkt zou je zeggen..

Ik heb trouwens ook al in de koeling-gleuven geblazen enzo en echt hard geblazen maar werkt ook niet...

//Zamg0d1

Edited by Zamg0d1

Featured Replies

Ik denk toch echt dat de koeler kapot is als k het zo lees , hoe oud is je laptop?

• Author

Ik denk toch echt dat de koeler kapot is als k het zo lees

Daar was ik al achter :7

hoe oud is je laptop?

2 á 3 jaar geloof ik... Heeft het altijd goed gedaan maar plotseling doet de koeling zo..

Ja de koeling van mijn vorige PC had het ook begeven ma die was toch al echt 8 jaar oud.

Maar ik zou niet weten wat je ertegen zou kunnen doen ,miss een nieuwe koeling plaatsen maar ik denk niet dat dat kan in een laptop?

• Author

Ja de koeling van mijn vorige PC had het ook begeven ma die was toch al echt 8 jaar oud.

Maar ik zou niet weten wat je ertegen zou kunnen doen ,miss een nieuwe koeling plaatsen maar ik denk niet dat dat kan in een laptop?

Koeling vervangen kan, wil ik best doen... Maar bij die koeling komen is toch echt een groot probleem...

De koeling kan je niet met Abracadabra repareren. Laptop open (laten) maken is de enige optie. Tuts opzoeken kan je hoop ik zelf wel :puh:

Vaak kun je dan nog beter een nieuwe kopen...

Vaak kun je dan nog beter een nieuwe kopen...

Dan kan je het beter eerst proberen te maken.

• Author

Nou, ik kan hem wel zelf uit elkaar halen maar dat doe ik niet aangezien bij het scherm de draadloze antennes zitten die heel gevoelig zijn. Binnenkort gaat ie dan waarschijnlijk gewoon naar een collega van me ma die buiten dat beroep ook met computers werkt en er ook verstand van heeft enzo dus die heeft dat zo gedaan :Y