Het betreft hier twee gescande afbeeldingen die ik ingekleurd en "netjes" gemaakt wil hebben. Richtlijnen zijn voor beide afbeeldingen hetzelfde, dus maar één lijstje
Type: Illustratie, voor een goede vriendin
Stijl: Vector, simpel en strak. Zie ook voorbeeld & kleuren
Kleuren: . Zwarte lijnen (zoals die van de schetsen), één basiskleuren en 1-2 voor highlights/schaduw. Voorkeur voor bruin/groen/geel. Zwart/witte ogen, zoals in de afbeeldingen. Uiteraard oranje en groen voor de wortel in de grote afbeelding Achtergrond transparant of een effen kleur zodat ik 'm zelf aan kan passen.
Render (optioneel): Nvt, tenzij de in te kleuren afbeeldingen als render tellen. Zo ja, zie bijlagen.
Extra (optioneel): Voor de geïnteresseerden, het zijn twee schattige konijntjes, maar dan Lovecraft (Cthulhu) stijl. Ipv monden hebben ze tentakels. Hier kan je rekening mee houden of mee spelen als je ze kleurt Ik zou het fijn vinden als de tentakels puntig konden eindigen. Voel je vrij om er een paar bij te werken/toe te voegen/weg te halen/verplaatsen als dat makkelijker werkt, los van de omhoog wijzende zijn ze toch willekeurig geplaatst. Vooral die van de grote afbeelding mag je als je wilt best wat minder en wat bredere tentakels van maken.
Hier zijn de afbeeldingen:
Spoiler omdat 'ie zelfs met forum resize nogal groot kan zijn
Het betreft hier twee gescande afbeeldingen die ik ingekleurd en "netjes" gemaakt wil hebben. Richtlijnen zijn voor beide afbeeldingen hetzelfde, dus maar één lijstje
Type: Illustratie, voor een goede vriendin
Stijl: Vector, simpel en strak. Zie ook voorbeeld & kleuren
Grootte: Zelfde als aangeleverd
Voorbeeld: Voorbeeld 1, Voorbeeld 2
Tekst: Nvt.
Rand: Nvt.
Kleuren: . Zwarte lijnen (zoals die van de schetsen), één basiskleuren en 1-2 voor highlights/schaduw. Voorkeur voor bruin/groen/geel. Zwart/witte ogen, zoals in de afbeeldingen. Uiteraard oranje en groen voor de wortel in de grote afbeelding
Achtergrond transparant of een effen kleur zodat ik 'm zelf aan kan passen.
Render (optioneel): Nvt, tenzij de in te kleuren afbeeldingen als render tellen. Zo ja, zie bijlagen.
Extra (optioneel): Voor de geïnteresseerden, het zijn twee schattige konijntjes, maar dan Lovecraft (Cthulhu) stijl. Ipv monden hebben ze tentakels. Hier kan je rekening mee houden of mee spelen als je ze kleurt
Ik zou het fijn vinden als de tentakels puntig konden eindigen. Voel je vrij om er een paar bij te werken/toe te voegen/weg te halen/verplaatsen als dat makkelijker werkt, los van de omhoog wijzende zijn ze toch willekeurig geplaatst. Vooral die van de grote afbeelding mag je als je wilt best wat minder en wat bredere tentakels van maken.
Hier zijn de afbeeldingen:
Spoiler omdat 'ie zelfs met forum resize nogal groot kan zijn