Jump to content
Geplaatst:
comment_1790333

Eindstand

[table=header]#|Naam|Punten

1|Guardian1980|275

2|Thundercover|272

3|TomHagen|262

4|GTA-Sheep|247

5|Cabyon|150

6|Visser23|138

7|Kloep|126

8|BoerTijger|58

9|jimmiefitz|34

10|Svenie|29

|MostWantedKid|29

12|Die Hard|17

13|GTA-fan2|15

14|TekaLoca|10

15|remcconen|7[/table]

Dit is het reactietopic voor Sportkenners 2011. Plaats hier al je vragen en opmerkingen, babbel over de verschillende uitslagen, lach de achtergebleven concurrentie uit; het mag hier allemaal!

• Reacties 176
  • Bezichtigingen 17.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1838740

De uitslag van deze ronde:

|Kloep|5[/table]

Opnieuw 0 punten voor Cabyon, die de aansluiting lijkt te gaan verliezen. Want, zoals eerder gezegd, zal hij ook na de finale geen punten kunnen bijschrijven: zijn voorspellingen kunnen allemaal de prullenbak in. Naast Cabyon is ook Kloep uitgespeeld in de Champions League. De overige deelnemers kunnen nog hopen op 5 of 10 punten.

Dan had Kloep ook geen van de finalisten goed, en dan klopt het tabelletje niet. En wat ik hieruit kan opmaken is dat degene die Kloep en Cabyon als uiteindelijk topscorer hadden, nu niet eerste staat en ook niet meer mee doet 8)

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1842230

Dat is inderdaad niet echt heel veel nee ;) Ik had er ook maar twee goed, valt me eigenlijk ook wel tegen. Maar goed, niet slechter dan de meeste anderen...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1843471

Ik snap de teleurstelling om de winst van Rus niet zo. Tuurlijk, het kost je misschien punten, maar niemand die daar wel punten mee gaat scoren. Maar 't is toch fantastisch dat we weer 's Nederlands tennissucces hebben.

Moest vandaag naar college, en kon de partij net niet uitkijken...dacht ik. Ging namelijk weg bij de stand 3-6, 2-5 in 't voordeel van Clijsters. Op school even op Teletekst kijken hoeveel 't was geworden. Waren ze gewoon nog bezig! Dus, toen maar de livestream van de NOS erbij gepakt en weinig meer meegekregen van college...en dat was 't dubbel en dwars waard :D

Geplaatst:
comment_1843650

Als dat maar niet doorgaat op die manier, want zo gaat het me een hoop punten kosten.

Ja, maar zoals NandroDavids al zei, als favorieten eruit gaan heeft bijna iedereen het fout. Dus relatief maakt het niks uit. :)

Geplaatst:
comment_1843767

Maarja, als ik de post van Visser even hierboven goed interpreteer, is elke punt die ik mis, een gemiste kans om uit te lopen op hem.

Geplaatst:
comment_1844023

Volgens mij laat Visser weten dat hij de volledige Roland Garros voorspelling niet heeft ingeleverd, althans: zo interpreteer ik het :sigaar: En inderdaad, dat iedereen Clijsters had ligt natuurlijk voor de hand, maar wat stond die Rus goed te slaan zeg _O_ Hopelijk doet ze er straks nog een gewonnen game bovenop....

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1845416

Zo, de CL-punten zijn uitgedeeld. Echter zijn er daarmee geen verschuivingen in het klassement te zien. De Giro-punten komen later vandaag, die moet ik nog helemaal bekijken. Maar gezien het feit dat daar uit zo'n 200 renners gekozen kon worden, verwacht ik daar meer verschillen...

De uitslag van deze ronde:

|Kloep|5[/table]

Opnieuw 0 punten voor Cabyon, die de aansluiting lijkt te gaan verliezen. Want, zoals eerder gezegd, zal hij ook na de finale geen punten kunnen bijschrijven: zijn voorspellingen kunnen allemaal de prullenbak in. Naast Cabyon is ook Kloep uitgespeeld in de Champions League. De overige deelnemers kunnen nog hopen op 5 of 10 punten.

Dan had Kloep ook geen van de finalisten goed, en dan klopt het tabelletje niet. En wat ik hieruit kan opmaken is dat degene die Kloep en Cabyon als uiteindelijk topscorer hadden, nu niet eerste staat en ook niet meer mee doet 8)

Ik zie deze post gek genoeg nu pas, maar een toelichting lijkt me op z´n plaats. Het tabelletje klopt namelijk gewoon. Kloep heeft FC Barcelona correct als finalist neergezet, en had de andere finalist fout. Hij heeft Barça niet als CL-winnaar neergezet en ook zijn topscorer kon niet meer. Dus kreeg hij toen 5 punten voor de finaleplaats van Barça, maar kon hij verder geen punten meer verdienen ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.